mediainfo - Médiások médiája
hírek | interjúk | jegyzet | tanulmányok | terminológia | karrier | képtár | videótár
Televízió Sajtó Outdoor/indoor Interaktív- és mobilmédia Mozi Rádió Média Hirdető Gazdaság Egyéb Ügynökség Integrált marketingkommunikáció Kutatás Médiastílus News in English
Kis Gergely
Kis Gergely
eNET/ Budapesti Corvinus Egyetem
ügyvezető igazgató / tanársegéd


szakmai partnereink:























kommunikációs partnereink:
newsAgent hírfigyelő rendszer
Reklamporta.hu
Observer.hu
SzP.hu
mti.hu
Médiafigyelő - IMEDIA médiafigyelés
Eurosport - CA Technologies megállapodás
2017-05-12 16:54 [Médiainfó - www.mediainfo.hu]

Az Eurosport és a CA Technologies a kerékpár Grand Tourokon kínál különleges második képernyős élményeket a rajongóknak.

Az Eurosport - a sportrajongók első számú választása és az országúti kerékpársport otthona Európában - több platformra vonatkozó szponzorációs és integrált technológiai együttműködési megállapodást kötött a piacvezető szoftverfejlesztő CA Technologies vállalattal.

A megállapodás középpontjában a kerékpárrajongóknak páratlan második képernyős élményt kínáló alkalmazás áll, amely az Eurosport folyamatos Giro d'Italia közvetítése alatt indul el. A CA API Management és a CA App Experience Analytics eszközök segítségével az Eurosport most először a versenyzők adatait tartalmazó élő interaktív térképet is készít az idei Giro d'Italiára és a szezon legrangosabb versenyeire.

Az új eszközöket integrálják az Eurosport mobil- és online alkalmazásába, hogy a rajongók a mezőny minden egyes momentumát követhessék, és valós időben megnézhessék az egyes versenyzők GPS és biometrikus adatait: aktuális magasságát, sebességét, teljesítményét, pedálfordulatát és pulzusát. Az Eurosport az új eszközöket az élő közvetítések illusztrálására is felhasználja majd, hogy a nézők és szakértők minden eddiginél részletesebb információkat kapjanak.

A CA API Management segítségével a futamok és a versenyzők valós idejű adatai integrálhatóak az Eurosport mobil- és online alkalmazásában elérhető új interaktív térképbe. A CA App Experience Analytics a prémium felhasználói élményt kialakításában segít: az alkalmazás designjának, navigációjának és használatának fejlesztéséhez valós felhasználói élményeken alapuló visszajelzéseket ad az Eurosportnak, illetve analitikákat biztosít az alkalmazás teljesítményének és stabilitásának fejlesztéséhez.

Az Eurosport emellett további rövid digitális tartalmakkal egészíti ki a mobil- és online alkalmazás új adatait - az egyes versenyek előzeteseivel és értékeléseivel, a kulcsmozzanatok elemzésével, lassított és zoomolt felvételekkel, illetve az Eurosport új exkluzív, a CA Technologies által szponzorált Sport Explainers sorozatával, amely a sportág legfontosabb pillanatait magyarázza el.

A CA Technologies - mint az Eurosport hivatalos szoftver-partnere a kerékpáros Grand Tourokon - márkája megjelenik az Eurosport kapcsolódó platformjain: az on-air közvetítésekben, az online hirdetésekben és a szponzorált tartalmakban is.

"Folyamatosan azt vizsgáljuk, hogyan fejleszthetnénk és egészíthetnénk ki a világ legnagyobb sporteseményeiről szóló közvetítéseinket. A megállapodás és az alkalmazásfejlesztés segítségével idén a kerékpársport legnagyobb versenyeinél éppen ezt tesszük. Tudjuk, hogy a szenvedélyes sportrajongók minden statisztikához és adathoz azonnal hozzá szeretnének férni, és tévéközvetítésünk a CA Technologies-partnerséggel kiegészülve megadja a kerékpárrajongóknak, amire szükségük van" - mondta Peter Hutton (CEO, Eurosport).

"Ez digitális átalakulásunk következő lépése. A CA Technologies által biztosított rendszer segítségével a rajongók minden eddiginél közelebb kerülnek a mezőnyhöz. Nézőinknek lehetővé tesszük, hogy egyenesen az akciók közepébe helyezkedjenek, így jobban megértik a versenyt, a versenyzőket, és tanúi, sőt részesei lehetnek a történetnek" - tette hozzá Hutton.

"A CA Technologies büszke az Eurosporttal kötött megállapodásra, és arra, hogy API Management és App Experience Analytics megoldásaink segítségével teremtenek páratlan felhasználói élményt. Továbbra is a televízió a nagy sportesemények legnépszerűbb platformja, de a nézők számára egyre fontosabbak az alkalmazások által kínált második képernyős élmények. A CA Technologies megoldásai fejlesztik az Eurosport adatintegrációs lehetőségeit, és a rajongók nyújtott interaktív és immerzív nézői élmény valóban egyedülállóvá teszi a kerékpáros közvetítéseket" - mondta Lauren Flaherty (chief marketing officer, CA Technologies).

2017-ben az Eurosport páratlan kerékpáros programja ismét elhozza mindhárom Grand Tourt - a Giro d'Italia exkluzív kibővített közvetítésével -, emellett képernyőre kerül 25 UCI World Tour esemény, beleértve mind az öt Monument versenyt. Az Eurosport idén több mint 200 kerékpár versenynapot közvetít, összesen 2300 órában.

"Ez a megállapodás nagyon jó hír a kerékpár szerelmeseinek: a sportág legnagyobb presztízsű versenyeihez kapcsolódóan minden eddiginél több információhoz juthatnak hozzá - mondta Juan Antonio Flecha, Tour de France szakaszgyőztes és az Eurosport vezető kerékpáros szakértője. - A profi versenyzők és a csapatok számára az adatoknak kiemelt jelentősége van. Most az Eurosport közvetítései alatt, illetve az Eurosport alkalmazásában a rajongók is valós időben, ingyenesen hozzáférhetnek ezekhez a kulcsinformációkhoz. Elemzőként nekem is segítséget nyújt abban, hogy elemezni tudjam, mi történik a futam alatt - alig várom, hogy ezt megosszam a nézőkkel is az idei szezonban."


Kapcsolódó cikkek:

További hírek:


Értékesítése/forgalma hány százalákát várja online/digitális csatornákból 2017-ben?

0-10%

11-20%

21-30%

31-40%

41-50%

51-60%

61-70%

71-80%

81-90%

91-100%

Hír küldése
Küldjön nekünk Ön is híreket! Kattintson a fenti linkre!