mediainfo - Médiások médiája
hírek | interjúk | jegyzet | tanulmányok | terminológia | karrier | képtár | videótár
Televízió Sajtó Outdoor/indoor Interaktív- és mobilmédia Mozi Rádió Média Hirdető Gazdaság Egyéb Ügynökség Integrált marketingkommunikáció Kutatás Médiastílus News in English
Kaprinay Zoltán
Kaprinay Zoltán
Bónusz Brigád
alapító, vezető


szakmai partnereink:























kommunikációs partnereink:
newsAgent hírfigyelő rendszer
Reklamporta.hu
Observer.hu
SzP.hu
mti.hu
Médiafigyelő - IMEDIA médiafigyelés
A Labowsky mozis megbízása
2017-05-16 08:16 [Médiainfó - www.mediainfo.hu]

A Titanic Nemzetközi Filmfesztivál és Török Ferenc legújabb filmjének, az 1945-nek arculatáért felelt, valamint az utóbbi online kommunikációját is az ügynökség koordinálta.

"A Labowsky-nál komolyan veszik a partnert, hogy azután játékos kalandra hívjanak a terveikkel - mintha történetekben, filmekben gondolkodnának amúgy is. Azért ez egy filmfesztiválnak nagy szerencse!" Horváth György, a Titanic Nemzetközi Filmfesztivál igazgatója így értékelte a közös munkát a reklámügynökséggel. Hozzátette, hogy a filmfesztivál innovatív arculatának és a logó kifejlesztésének köszönhetően végre révbe ért a Titanic. A Labowsky által megfogalmazott idei szlogen, "A fesztivál, ami összeköti a világot" pedig a Titanic esszenciáját maradéktalanul összefoglalja.

Horváth elmondása szerint a Titanic sikerként könyveli el az idei fesztivált és rendhagyó módon, idén egy magyar film is a fesztiválon debütált: Török Ferenc 1945 című drámája, mely elsöprő népszerűségével a fesztivál közönségdíját is megkapta. A film a forgalmazók egyesületének jelentése alapján már most közel 16 000 nézőnél tart, ezzel is felülmúlva az elvárásokat.

Az 1945 esetében az ügynökség kiválóan ráérzett a film üzenetére, ahogyan a plakáton visszaköszön a második világháború utáni átmeneti időszak hangulata és a szereplők tekintetéből kirajzolódik a filmet átható feszültség. "A filmművészetet nagyon sokra tartják a Labowsky-ban, a letisztult vizualitás mindenekfelett! Szép és gyors artwork" - értékelte a közös munkát Török Ferenc, az 1945 rendezője.

Az 1945 fővárosi, vidéki és nemzetközi sikerét tagadhatatlanul az erős online, illetve social media marketingje is segítette, amiért szintén a Labowsky felel. Török szerint: "Összefüggésekben, hálózatokban gondolkodik a Labowsky és kíváncsian, kreatívan kutatják az új média határterületeit." Ezért a kreatív háttérmunkáért kifejezetten hálás a rendező. "Házon belül mindannyian nagy filmrajongók vagyunk" - mondja Kismarty-Lechner Balázs a Labowsky részéről. "Elmondhatatlanul hálásak és büszkék vagyunk, hogy dolgozhatunk a Titanic és az 1945 számára, és gratulálunk nekik a sikerhez. Ez, ha szerencsére még nem is az 'end', de biztos, hogy mindenki 'happy'!"



További hírek:


Értékesítése/forgalma hány százalákát várja online/digitális csatornákból 2017-ben?

0-10%

11-20%

21-30%

31-40%

41-50%

51-60%

61-70%

71-80%

81-90%

91-100%

Hír küldése
Küldjön nekünk Ön is híreket! Kattintson a fenti linkre!