mediainfo - Médiások médiája
hírek | interjúk | jegyzet | tanulmányok | terminológia | karrier | képtár | videótár
Televízió Sajtó Outdoor/indoor Interaktív- és mobilmédia Mozi Rádió Média Hirdető Gazdaság Egyéb Ügynökség Integrált marketingkommunikáció Kutatás Médiastílus News in English
Kaprinay Zoltán
Kaprinay Zoltán
Bónusz Brigád
alapító, vezető


szakmai partnereink:























kommunikációs partnereink:
newsAgent hírfigyelő rendszer
Reklamporta.hu
Observer.hu
SzP.hu
mti.hu
Médiafigyelő - IMEDIA médiafigyelés
Reality sztárok, mint a social media stílusvezérei
2017-05-16 12:35 [Médiainfó - www.mediainfo.hu]

A jövőben az Open Media értékesíthetik a sztárok social media felületeit, a Facebook, Instagram és a YouTube tartalmait.

A reality-hősök, Pumped Gabo, VV Soma és Luna csatlakozott a legnagyobb fiataloknak szóló portflólióz.


A közös együttműködés nem csak termékmegjelenítésben merül ki.

"Fontos, hogy Gabóékat ne úgy kezeljük, mint az átlagos, hétköznapinak mondható reality-sztárokat. Hatalmas lehetőség van bennük, hiszen a szórakoztató dokurealityjükből is kiderült, hogy sportban verhetetlenek, és aki a legnagyobbat röhög a fiúk marhaságain, az irigyli legjobban a srácok külsejét. Ha kombináljuk a fiúk szórakoztató tulajdonságait az alázatos sporttevékenységükkel, akkor biztos vagyok benne, hogy minőségi online tartalmat gyárthatunk, és talán a szórakozni vágyó nézőközönség is felül a foteléből és súlyzót ragad." - mondta Vártás Péter az Open Media Group videós üzletág vezetője.



Kapcsolódó cikkek:

További hírek:


Értékesítése/forgalma hány százalákát várja online/digitális csatornákból 2017-ben?

0-10%

11-20%

21-30%

31-40%

41-50%

51-60%

61-70%

71-80%

81-90%

91-100%

Hír küldése
Küldjön nekünk Ön is híreket! Kattintson a fenti linkre!