mediainfo - Médiások médiája
hírek | interjúk | jegyzet | tanulmányok | terminológia | karrier | képtár | videótár
Televízió Sajtó Outdoor/indoor Interaktív- és mobilmédia Mozi Rádió Média Hirdető Gazdaság Egyéb Ügynökség Integrált marketingkommunikáció Kutatás Médiastílus News in English
Kerti Attila
Kerti Attila
Maximize
ügyvezető igazgató


szakmai partnereink:























kommunikációs partnereink:
newsAgent hírfigyelő rendszer
Reklamporta.hu
Observer.hu
SzP.hu
mti.hu
Médiafigyelő - IMEDIA médiafigyelés
A Szigeten debütál a Viber fesztiválkommunikációs újítása
2017-05-17 12:04 [Médiainfó - www.mediainfo.hu]

A jövő fesztiválkommunikációs megoldásaival készül a negyedszázados Sziget és a Viber, a világ vezető üzenetküldő alkalmazása a jubileumi fesztiválra.

Új, izgalmas kalandot ígér minden fesztiválozónak a Sziget és a Viber tavaly indult partnersége: a Viber Mission: Szitizen. Idén először a rajongók különböző kihívásokat is teljesíthetnek a Viberen keresztül, amivel VIP élményt, valamint sok egyéb fesztiválajándékot nyerhetnek - utóbbiak csak a Viber Mission: Szitizen játék nyertes csapatai számára lesznek elérhetők. A játékban már közel 250 csapat verseng a világ minden pontjáról - főként európai országokból, de például Ausztráliából, Egyiptomból és Afganisztánból is.

A zenerajongók emellett egy vadonatúj, exkluzív, ingyenes Sziget-matricacsomagot is letölthetnek a Viberen június végétől. A Viber-matricák népszerűségét mi sem jelzi jobban, mint a Sziget tavalyi matricacsomagjának 4 millió letöltése és 10 milliós megosztása.

"Büszkén folytatjuk az együttműködést a Sziget Fesztivállal, megtisztelő, hogy részesei lehetünk a fesztivál 25. évfordulója megünneplésének", mondta Atanas Raykov, a Viber Kelet-Közép-Európáért és a Független Államok Közösségéért felelős üzletfejlesztési igazgatója. "A Viber és a Sziget hosszú távú együttműködése 2016-ban indult el, célunk továbbra is az, hogy a leginnovatívabb technológia segítségével hozzuk közelebb a zenerajongókhoz a jövő fesztiválélményét. Ebbe az új korszakba idén a mesterséges intelligencia, a személyre szabott információk és vizualizáció vezeti be a felhasználókat" - tette hozzá.

Európa egyik legnagyobb nyári zenei és művészeti fesztiváljaként a Sziget teljesen újszerű kommunikációs platformmal ünnepli negyedszázados évfordulóját a Viberen. A számos díjjal kitüntetett hétnapos rendezvény évente közel 500 ezer fesztiválozót - azaz Szitizent - lát vendégül a világ több mint 100 országából. A Szigetet Magyarország egyik legnagyobb turistaattrakciójaként és egyik legismertebb márkájaként tartják számon világszerte. A felejthetetlen offline élményért a legnagyobb világsztárok - például Rudimental, Wiz Khalifa, Pink, P.J. Harvey, Paul Van Dyk - mellett színházi és cirkuszi előadások felelnek, a fesztiválpillanatokat pedig a Viber Mission: Szitizen segítségével oszthatják meg a Szitizenek felhasználók millióival.


Kapcsolódó cikkek:

További hírek:


Értékesítése/forgalma hány százalákát várja online/digitális csatornákból 2017-ben?

0-10%

11-20%

21-30%

31-40%

41-50%

51-60%

61-70%

71-80%

81-90%

91-100%

Hír küldése
Küldjön nekünk Ön is híreket! Kattintson a fenti linkre!