mediainfo - Médiások médiája
hírek | interjúk | jegyzet | tanulmányok | terminológia | karrier | képtár | videótár
Televízió Sajtó Outdoor/indoor Interaktív- és mobilmédia Mozi Rádió Média Hirdető Gazdaság Egyéb Ügynökség Integrált marketingkommunikáció Kutatás Médiastílus News in English
Soós Gergely
Soós Gergely
neo
alapító-ügyvezető


szakmai partnereink:























kommunikációs partnereink:
newsAgent hírfigyelő rendszer
Reklamporta.hu
Observer.hu
SzP.hu
mti.hu
Médiafigyelő - IMEDIA médiafigyelés
A Huawei okostelefon-piaci részesedése
2017-05-17 14:19 [Médiainfó - www.mediainfo.hu]

A Huawei 63 százalékkal növelte okostelefon-piaci részesedését Közép- és Kelet-, valamint Észak-Európában.

A Huawei fogyasztói üzletága bejelentette, hogy 2017 első negyedévében 18,8 százalékos részesedést ért el az okostelefonok piacán Közép- és Kelet-, valamint Észak-Európában. Ez az előző évhez képest 63 százalékos növekedést jelent. A GfK által mért eredmények szerint a vállalat jelentősen gyarapította eladásait Magyarországon, valamint Ausztriában, Csehországban, Horvátországban és Litvániában is.

A Huawei prémium kategóriás készülékei, valamint középkategóriás Lite sorozata is kiemelkedően népszerű volt a felhasználók körében az első negyedévben. Az előző év hasonló időszakához képest vállalat 186 százalékkal több prémium kategóriás okostelefont szállított Közép- és Kelet-, valamint Észak-Európában. 2017 első negyedévében a Lite sorozat eladásait 86 százalékkal gyarapította a Huawei a tavalyi értékhez képest. A rendkívüli népszerűségnek örvendő P8 Lite Lengyelországban és Csehországban is a legnagyobb számban értékesített okostelefon lett tavaly.

Globális sikerek

2017 első negyedévében a Huawei áttörő növekedést ért el több országban is. Több mint 50 százalékkal gyarapította okostelefon szállításait a világ 52 országában, amelyből harminckettőben az emelkedés meghaladta a 100 százalékot, összesen 34,55 millió okostelefont szállított le. Az IDC adatai szerint a vállalat részesedése az okostelefonok világpiacán 9,8 százalékra növekedett, amellyel megerősítette pozícióját a világ harmadik legnagyobb okostelefon gyártójaként.

A kiugró eredmények hátterében többek közt a Huawei fogyasztói üzletágának innováció iránti elkötelezettsége áll, a vállalat világszerte 16 kutatás-fejlesztési központot és 36 partnerekkel közös innovációs központot működtet. Ennek köszönhetően a vállalat az elmúlt évben is több áttörést hozó technológiai fejlesztést valósított meg termékeivel.



Kapcsolódó cikkek:

További hírek:


Értékesítése/forgalma hány százalákát várja online/digitális csatornákból 2017-ben?

0-10%

11-20%

21-30%

31-40%

41-50%

51-60%

61-70%

71-80%

81-90%

91-100%

Targoncavezető
[2017-08-15]
Targoncavezető
[2017-08-01]
tovább  
Hír küldése
Küldjön nekünk Ön is híreket! Kattintson a fenti linkre!