mediainfo - Médiások médiája
hírek | interjúk | jegyzet | tanulmányok | terminológia | karrier | képtár | videótár
Televízió Sajtó Outdoor/indoor Interaktív- és mobilmédia Mozi Rádió Média Hirdető Gazdaság Egyéb Ügynökség Integrált marketingkommunikáció Kutatás Médiastílus News in English
Kádár Tamás
Kádár Tamás
Sziget Kft.
cégvezető


szakmai partnereink:























kommunikációs partnereink:
newsAgent hírfigyelő rendszer
Reklamporta.hu
Observer.hu
SzP.hu
mti.hu
Médiafigyelő - IMEDIA médiafigyelés
Artisjus kampány a dalszerzőkért
2017-05-18 10:47 [Médiainfó - www.mediainfo.hu]

Elindult a Dal+Szerző blog és az Artisjus kommunikációs kampánya.

Az akció célja a dalszerzők értékteremtő munkájának bemutatása, a dalok életünkben betöltött szerepének hangsúlyozása. A kampányfilmekben Berg Judit író, Hartai Petra színész, Kőhalmi Zoltán humorista, Nyáry Krisztán író-irodalomtörténész és Ónodi Eszter színész árulják el, hogy melyik a kedvenc dalszövegük. A szövegek megszületéséről pedig maguk a szerzők - Beck Zoltán, Menyhárt Jenő, Szabó Balázs, Szabó Benedek és Varga Livius - mesélnek.

A "Dal, amely elkísér" című kampány központi eleme öt páros interjút feldolgozó kisfilm, amelyekben Berg Judit író, Hartai Petra színész, Kőhalmi Zoltán humorista, Nyáry Krisztán író-irodalomtörténész és Ónodi Eszter színész mesélnek kedvenc dalszövegeikről.

"Én az irodalom felől hallgatom ezeket a zenéket, miközben egyszerű zenehallgató is vagyok. Hiszek abban, hogy a dalszöveg a költészet része, és szeretem, hogy ez egy erős tradíció Magyarországon" - mondja Nyáry Krisztián a kisfilmben, amelyben kedvenc magyar daláról mesél.

A filmekben a dalok szerzői is megszólalnak, köztük Varga Livius, Menyhárt Jenő, Szabó Balázs, Szabó Benedek és Beck Zoltán vallanak az említett művek születéséről.

"Bizonyos dolgokat akár tudatosan, akár ösztönösen meg akarok fejteni. Ez az ihletből keletkező lendület akkor ér véget, amikor megszületett a dal" - meséli Menyhárt Jenő, akit a szövegírás és dalszerzés mikéntjéről kérdeztek. A filmek a Dal+Szerző blogon nézhetőek meg. Népszerűsítésük elsősorban online felületeken és budapesti közterületi reklámhordozókon zajlik.

A kampányban részt vesz néhány, élőzenés szórakozóhely és zenei klub Budapesten és vidéken, ők a koncertek előtt bemutatják a kisfilmeket, illetve kommunikációs anyagok kihelyezésével segítik az ügyet. A kampány ideje alatt online kutatás is zajlik, amely a dalszerzők ismertségét és elismertségét vizsgálja. Ennek eredményeit június elején teszi közzé a szervezet.

"Ez az első ennyire széleskörű kommunikációs kampány az Artisjus történetében. Izgalmas dolog átlépni a hagyományos szakmai-edukációs kommunikációnk határait és sokkal szélesebb közönséghez eljuttatni legfontosabb üzenetünket: a dalszerzők értéket teremtenek." - mondta Tóth Péter Benjamin, az Artisjus stratégiai és kommunikációs igazgatója.




Kapcsolódó cikkek:

További hírek:


Értékesítése/forgalma hány százalákát várja online/digitális csatornákból 2017-ben?

0-10%

11-20%

21-30%

31-40%

41-50%

51-60%

61-70%

71-80%

81-90%

91-100%

Hír küldése
Küldjön nekünk Ön is híreket! Kattintson a fenti linkre!