mediainfo - Médiások médiája
hírek | interjúk | jegyzet | tanulmányok | terminológia | karrier | képtár | videótár
Televízió Sajtó Outdoor/indoor Interaktív- és mobilmédia Mozi Rádió Média Hirdető Gazdaság Egyéb Ügynökség Integrált marketingkommunikáció Kutatás Médiastílus News in English
Magyar Judith
Magyar Judith
SAP AG
kommunikációs igazgató


szakmai partnereink:























kommunikációs partnereink:
newsAgent hírfigyelő rendszer
Reklamporta.hu
Observer.hu
SzP.hu
mti.hu
Médiafigyelő - IMEDIA médiafigyelés
Ügyfel azonosítás egy online banki tranzakció során
2017-05-18 15:22 [Médiainfó - www.mediainfo.hu]

A legfrissebb pénzügyi jelentés szerint világszerte a bankok 24%-a küzd az ügyfelek azonosításával online banki szolgáltatások során.

Mivel a bankok 59%-a számít pénzügyi visszaélésekből következő veszteségekre az elkövetkező 3 évben, ezért a Kaspersky Lab javasolja, hogy kiemelten kezeljék kiberbiztonsági stratégiájuk során a felhasználók azonosítását.

Az online és a mobil banki szolgáltatások növekedésével az ügyfelek nemcsak a pénzügyi csalások áldozataként jelennek meg, hanem a bankok digitális felületeivel szembeni támadások egyik legfontosabb belépési pontjaként. A kutatás szerint tavaly a bankok 30%-a tapasztalt olyan interneten keresztül érkező informatikai biztonsági támadást, amely hatással volt a bank szolgáltatásaira. Főként adathalászattal kapcsolatos tevékenységek révén és az ügyfelek felhasználó-adataival éltek vissza.

A bankok olyan számítástechnikai védelmi technológiákra szorulnak, amelyek nem veszélyeztetik az ügyfelek zavartalan kiszolgálását. A megkérdezett szervezetek 38%-a megerősíti, hogy a legtöbb problémát a zavartalan szolgáltatás, az ügyfelek kényelme és a szigorú biztonsági elvek közti feloldás okozza.

"Miközben a bankok digitális és mobil csatornáinak biztonságára igyekszünk megoldást találni, nem feledhetjük el az ügyfelek szempontjait sem. Az online banki tranzakciók erénye a gyorsaság és a kényelem, amelyet továbbra is biztosítani kell. Ezért dolgozunk olyan technológiákon, amelyek egyszerre védik a bankokat és ügyfeleiket anélkül, hogy egy újabb biztonsági lépés megzavarná a felhasználói élményt." - mondta Alexander Ermakovich a Kaspersky Lab "Fraud Prevention" részlegének vezetője.

A kétkulcsos hitelesítés és a bankok által alkalmazott egyéb biztonsági eljárások mellett a Kaspersky Lab olyan megoldásokat javasol, amelyek segíthetnek az ügyfelek azonosításában anélkül, hogy a felhasználónak további pluszlépéseket kellene tennie. A Kaspersky Fraud Preventionelemzi és tárolja a felhasználói viselkedést, valamint rendszerezi az eszköz-, a környezet- és a munkamenet-információkat a felhőben. A kockázatalapú hitelesítés (Risk Based Authentication - RBA) a felhasználó bejelentkezése előtt felméri a lehetséges kockázatokat, míg a Continuous Session Anomaly Detection technológia azonosítja a fiókokat, a pénzmosást, az automatizált eszközöket vagy a gyanús folyamatokat egy tranzakció során.




Kapcsolódó cikkek:

További hírek:


Értékesítése/forgalma hány százalákát várja online/digitális csatornákból 2017-ben?

0-10%

11-20%

21-30%

31-40%

41-50%

51-60%

61-70%

71-80%

81-90%

91-100%

Hír küldése
Küldjön nekünk Ön is híreket! Kattintson a fenti linkre!