mediainfo - Médiások médiája
hírek | interjúk | jegyzet | tanulmányok | terminológia | karrier | képtár | videótár
Televízió Sajtó Outdoor/indoor Interaktív- és mobilmédia Mozi Rádió Média Hirdető Gazdaság Egyéb Ügynökség Integrált marketingkommunikáció Kutatás Médiastílus News in English
Dr. Eszes Tamás, főiskolai tanár...
Dr. Eszes István
Budapesti Gazdasági Főiskola
főiskolai tanár


szakmai partnereink:























kommunikációs partnereink:
newsAgent hírfigyelő rendszer
Reklamporta.hu
Observer.hu
SzP.hu
mti.hu
Médiafigyelő - IMEDIA médiafigyelés
Két díjat nyert a Geometry Global Pride-kampánya a Hipnózison
2017-05-19 17:41 [Médiainfó - www.mediainfo.hu]

A díjnyertes interaktív alkotás az azonos neműek házasságának kérdésére hívta fel a figyelmet.

Az Outdoor ambient kategóriában az arany, a Sokszínűség kategóriában pedig a bronz díjat hozta el az idei Hipnózis kreatív reklámversenyen a Geometry Global Hungary "Lépj fel az egyenlőtlenség ellen!" című, a Budapest Pride számára készült interaktív óriásplakát-installációja.

A látogatók egyenként "léphettek fel" a plakát előtti emelvényre, és a "Nem támogatom az azonos neműek házasságát" feliratból a "nem" szót a testükkel kitakarva foglalhattak állást a kérdésben, és lehettek részesei a Budapest Pride kezdeményezésének véleményük online megosztásával.

A Pride és az ügynökség a tavalyi, a Magyar Civilszervezetek közössége és a MagNet Civil Kapcsolatok Program által meghirdetett civil rapid randin ismerkedett meg, és kötött támogatói együttműködést.

A Geometry Global csapata az arany és a bronz díjak mellett további három shortlistes helyet szerzett a Hipnózison.




Kapcsolódó cikkek:

További hírek:


Értékesítése/forgalma hány százalákát várja online/digitális csatornákból 2017-ben?

0-10%

11-20%

21-30%

31-40%

41-50%

51-60%

61-70%

71-80%

81-90%

91-100%

Hír küldése
Küldjön nekünk Ön is híreket! Kattintson a fenti linkre!