mediainfo - Médiások médiája
hírek | interjúk | jegyzet | tanulmányok | terminológia | karrier | képtár | videótár
Televízió Sajtó Outdoor/indoor Interaktív- és mobilmédia Mozi Rádió Média Hirdető Gazdaság Egyéb Ügynökség Integrált marketingkommunikáció Kutatás Médiastílus News in English
Hámori Barbara
Hámori Barbara
Content House
vezető


szakmai partnereink:























kommunikációs partnereink:
newsAgent hírfigyelő rendszer
Reklamporta.hu
Observer.hu
SzP.hu
mti.hu
Médiafigyelő - IMEDIA médiafigyelés
Egymilliós elérésű esküvőt hozott össze a Music FM
2017-05-19 13:47 [Médiainfó - www.mediainfo.hu]

Az "Álomesküvő" kampányával csaknem egymillió embert ért el a fiatal-felnőtt közönség kedvenc rádiója, a 89.5 Music Fm.

Februárban indult a felhívás a Music FM 89.5 Önindító című műsorának Álomesküvőjére, melyben a rádió munkatársai házasodni vágyó párok jelentkezését várták, és a győztesnek a rádió bonyolította le a ceremóniát a reggeli műsor két műsorvezetője, Bochkor Gábor és István Dániel tanúskodásával. A nyertes páros esküvőjére május közepén került sor a Symbolban, majd a sárvári Hotel Spiritbe mentek nászútra, melynek egy részére a rádió is elkísérte az ifjú párt.

Az "Összehoz Minket Álomesküvő" minden várakozáson felüli elérést produkált. Eleve többszáz pár jelentkezett a felhívásra, de az igazi nagy számokat az esküvő körüli kommentek és az "igen" kimondásának facebook live közvetítése produkálta. "A boldogító igen kimondását 280 ezren nézték meg élőben és összesen majdnem egymilliós elérést produkált, ami óriási szám" - mondta Kiss Anikó, a rádió vezérigazgatója. "A többi poszt is egyenként többszázezres elérést produkált"- folytatta az eredmények sorolását a rádió vezetője. "A Music Fm a fiatal célcsoport médiafogyasztási szokásait figyelembe véve a kezdetektől az on-air mellett az on-line elérésre is nagy hangsúlyt fektet, nem véletlen, hogy a hazai rádiók közt kimagaslóan magas, lassan 700 ezer valódi facebook követővel rendelkezik. A mostani kampány a korábbi eléréseinket tovább erősítette"- tette hozzá Kiss Anikó.

A kampányban több támogató is segítette a 89,5 Music FM-et, így a Symbol Budapest, a Wilvorst Magyarország, a Bonjour Vintage Salon, a Pezsgő Design dekoráció, a Schmuck Ékszer, a Laura Virág, a Krisztina Design Torta Stúdió, a Nővarázsoló Műhely, a Vintage Design, a Mercedes Benz Hovány, a Spirit Hotel Thermal Spa, az Aquaworld Resort Budapest és az Esküvői Film tette lehetővé, hogy teljes legyen a kampány.



Kapcsolódó cikkek:

További hírek:


Értékesítése/forgalma hány százalákát várja online/digitális csatornákból 2017-ben?

0-10%

11-20%

21-30%

31-40%

41-50%

51-60%

61-70%

71-80%

81-90%

91-100%

Targoncavezető
[2017-08-15]
Targoncavezető
[2017-08-01]
tovább  
Hír küldése
Küldjön nekünk Ön is híreket! Kattintson a fenti linkre!