mediainfo - Médiások médiája
hírek | interjúk | jegyzet | tanulmányok | terminológia | karrier | képtár | videótár
Televízió Sajtó Outdoor/indoor Interaktív- és mobilmédia Mozi Rádió Média Hirdető Gazdaság Egyéb Ügynökség Integrált marketingkommunikáció Kutatás Médiastílus News in English
Dr. Illisz László
Dr. Illisz László
Heti Válasz
felelős szerkesztő


szakmai partnereink:























kommunikációs partnereink:
newsAgent hírfigyelő rendszer
Reklamporta.hu
Observer.hu
SzP.hu
mti.hu
Médiafigyelő - IMEDIA médiafigyelés
Az év legjobban várt koncertjeire viszi hallgatóit a Class FM
2017-05-19 16:48 [Médiainfó - www.mediainfo.hu]

A Class FM egyedülálló műsorkínálatával a legkedveltebb slágereket viszi el a hallgatókhoz, akiknek hűségét életre szóló nyereményekkel díjazza.

Az új stratégiának köszönhetően a digitális rádió az év legnépszerűbb hazai és londoni szuperkoncertjeivel ajándékozza meg a rajongókat, a külföldi fellépések esetén pedig az utazás és a szállás költségei mellett még költőpénzt is biztosít a nyerteseknek.

Az első öt szerencsés hallgató a kanadai szupersztár The Weeknd londoni fellépésére nyert jegyet, de a Class FM-nél nincs megállás: soron következő nyereményjátékaik nyertesei nem kisebb nevek koncertjeire látogathatnak majd el, mint Bruno Mars, Robbie Williams és a Depeche Mode budapesti showjai, továbbá a Take That és Ariana Grande angliai fellépései.

Juhász Bálint műsorvezető kísérte el a győzteseket The Weeknd látványos show-jára, amit Európa egyik ikonikus koncerthelyszínén, a londoni O2 Arénában szerveztek. "Őrületes élmény volt. Az öt nyertes közül még senki sem járt Londonban, hárman most utaztak először repülőn is. A hatalmas arénában rendezett koncert látványvilága még a fiatalokat kísérő anyukákat is lenyűgözte" - osztotta meg a műsorvezető.

A Class FM weboldalán és hivatalos Facebook oldalán folyamatosan lehet jelentkezni a játékokra, a nyeremények pedig a magyar rádiós piacon belül is egyedülállóak, ugyanis a külföldi fellépések esetén a nyertes koncertjegyét, repülőjegyét, szállását és költőpénzét is a rádió biztosítja.

"Célunk, hogy a hallgatók széles rétegei számára nyújtsunk egyedi élményt: Ariana Grande célcsoportja például egyértelműen a fiatal közönség, míg Bruno Mars, Robbie Williams és a Take That más kört mozgat meg. A nyereményjátékoknak köszönhetően hallgatóink élőben is láthatják kedvenc előadóikat, és olyan szuperprodukciókra juthatnak el velünk, amelyekre egyébként pillanatok alatt elfogynak a jegyek" - mondta el Hamvas Viktor, a Class FM programigazgatója.

A digitális rádió adásait a külföldön élő magyarok is előszeretettel hallgatják, így a Class FM számukra is tartogat majd meglepetéseket.

"The Weeknd kapcsán nagyon sok megkeresésünk érkezett Londonból, hiszen az online elérés miatt az Angliában élő magyarok is szívesen hallgatják a műsorainkat. Az igényt figyelembe véve a következő angliai rendezvény során szeretnénk az ő számukra is kedveskedni, ennek részleteiről a többi koncerttel együtt hamarosan beszámolunk a műsorainkban, illetve a Class FM Facebook oldalán és honlapján" -tette hozzá Juhász Bálint.

A hiánypótló magyar digitális rádió a nyereményjátékok mellett online fórumokkal és izgalmas rendezvényekkel készül a nyári szezonra, ahol a hallgatók találkozhatnak kedvenc zenészeikkel és műsorvezetőikkel.


Kapcsolódó cikkek:

További hírek:


Értékesítése/forgalma hány százalákát várja online/digitális csatornákból 2017-ben?

0-10%

11-20%

21-30%

31-40%

41-50%

51-60%

61-70%

71-80%

81-90%

91-100%

Hír küldése
Küldjön nekünk Ön is híreket! Kattintson a fenti linkre!