mediainfo - Médiások médiája
hírek | interjúk | jegyzet | tanulmányok | terminológia | karrier | képtár | videótár
Televízió Sajtó Outdoor/indoor Interaktív- és mobilmédia Mozi Rádió Média Hirdető Gazdaság Egyéb Ügynökség Integrált marketingkommunikáció Kutatás Médiastílus News in English
Hauk Zoltán
Hauk Zoltán
Rádió 1
kereskedelmi igazgató


szakmai partnereink:























kommunikációs partnereink:
newsAgent hírfigyelő rendszer
Reklamporta.hu
Observer.hu
SzP.hu
mti.hu
Médiafigyelő - IMEDIA médiafigyelés
Még több mozireklám, még több mozizó
2017-05-23 15:42 [Médiainfó - www.mediainfo.hu]

Megérkeztek az összesített adatok az MRSZ-től a 2016-os évre vonatkozóan, melyből kiderül, hogy a MOZIs reklámbevételek továbbra is emelkedést mutatnak.

A teljes 2015 vs. 2016-os évet összehasonlítva jól látható, hogy a különböző médiumok nagy része ismét növekedést könyvelhetett el, amiből azonban kiemelkednek a mozis reklámbevételi adatok.

A mozira fordított költés már a 2015-ös évben is nőtt, 2016-ban további 50%-ot emelkedett.

Az adatok nagyon jól mutatják, hogy hazánkban egyre több hirdető választja a mozit a média mix elemeként. Számos hirdető tér vissza a vásznon történő megjelenéshez, hiszen tapasztalatból ismerik a mozi hirdetések hatékonyságát, de nagyon sok márka újként építi be stratégiájába ezt a reklámeszközt.

A mozis hirdetés hatékonyságának nagyon fontos része, hogy folyamatosan növekszik a moziba látogatók száma. A 2016-os évben a Cineworld Group mozijaiban (amelyhez a Cinema City mozik is tartoznak) több, mint 100 millió mozijegyet váltottak. Ez annyit tesz, hogy a vásznon történő hirdetésekkel jóval nagyobb arányban érhetőek el az újdonságokra nyitott A+, A, B és akár C státuszú fizetőképes kereslettel rendelkező mozizók.

A már önmagában csalogató moziélmény mellett a változatos filmkínálat garantálja, hogy jól targetálható kampányt alakíthassunk ki, és érjük el célcsoportunkat minimális meddőszórás mellett.

A második féléves előzetes filmkínálat alapján látható, hogy az év hátralevő részében is széles választékban találhatunk minden célcsoportot megmozgató alkotásokat.


Kapcsolódó cikkek:

További hírek:


Értékesítése/forgalma hány százalákát várja online/digitális csatornákból 2017-ben?

0-10%

11-20%

21-30%

31-40%

41-50%

51-60%

61-70%

71-80%

81-90%

91-100%

Hír küldése
Küldjön nekünk Ön is híreket! Kattintson a fenti linkre!