mediainfo - Médiások médiája
hírek | interjúk | jegyzet | tanulmányok | terminológia | karrier | képtár | videótár
Televízió Sajtó Outdoor/indoor Interaktív- és mobilmédia Mozi Rádió Média Hirdető Gazdaság Egyéb Ügynökség Integrált marketingkommunikáció Kutatás Médiastílus News in English
Dr. Erdei Tamás
Dr. Erdei Tamás
Metropol
főszerkesztő


szakmai partnereink:























kommunikációs partnereink:
newsAgent hírfigyelő rendszer
Reklamporta.hu
Observer.hu
SzP.hu
mti.hu
Médiafigyelő - IMEDIA médiafigyelés
Ügynökséget választott a Gallicoop
2017-05-26 10:30 [Marketinginfo.hu]

Magyarország egyik meghatározó élelmiszeripari vállalata a termékei és a pulykahús népszerűsítése miatt keresett tanácsadócéget. A választás a KRQ kommunikációs ügynökségre esett.

A szarvasi Gallicoop a legnagyobb zárt rendszerű pulykahústermelő integrációval rendelkező vállalat Magyarországon. A piacvezető pozíciójának megerősítése, a márkaismertség növelése, illetve a minőségi magyar pulykahús iránti bizalom növelése érdekében a vállalat tanácsadócéget keresett. A választás a KRQ kommunikációs ügynökségre esett eddigi referenciái, az eddigi közös sikerek, illetve a vállalat számára javasolt marketingstratégia alapján.

A Gallicoop és a KRQ már tavaly is együtt dolgozott: óriásplakáton, metrókocsin és különböző digitális platformokon erősítették a márka imidzsét. A KRQ - a Marquard Media Content Studiójával közösen - fejlesztette a Pulykatrend című márkamagazint, amely receptekkel, ötletekkel és hasznos tanácsokkal segíti a gasztronómia iránt fogékony női célcsoportot. A kiadvány bemutatja a Gallicoop értékeit, küldetését is. A téli próbaszámot követően idén újabb két megjelenés következik, a terjesztésben az ÉVA hatékony elérésére építenek.

A KRQ széleskörű marketingkommunikációs feladatokra kapott megbízást a Gallicooptól, amely magában foglalja a stratégiai tervezést, a médiavásárlást, a content marketinget, a közösségi média megoldásokat, a termék PR-t, illetve a trade marketing folyamatok támogatását.

A Gallicoop törekvéseit segíti, hogy 2017 júliusától szigorodnak a húskészítmények definíciói, ami jelentős piaci előnnyel jár a szarvasi vállalat számára. Számos szegmensben egyedüliként tud megfelelő minőségű és mennyiségű pulykahúst biztosítani saját és egyéb gyártók húskészítményeihez ezzel is erősítve a fogyasztók bizalmát.


További hírek:


Értékesítése/forgalma hány százalákát várja online/digitális csatornákból 2017-ben?

0-10%

11-20%

21-30%

31-40%

41-50%

51-60%

61-70%

71-80%

81-90%

91-100%

Bolti eladó
[2017-06-27]
Konyhai előkészítő
[2017-06-22]
tovább  
Hír küldése
Küldjön nekünk Ön is híreket! Kattintson a fenti linkre!