mediainfo - Médiások médiája
hírek | interjúk | jegyzet | tanulmányok | terminológia | karrier | képtár | videótár
Televízió Sajtó Outdoor/indoor Interaktív- és mobilmédia Mozi Rádió Média Hirdető Gazdaság Egyéb Ügynökség Integrált marketingkommunikáció Kutatás Médiastílus News in English
Hámori Barbara
Hámori Barbara
Content House
vezető


szakmai partnereink:























kommunikációs partnereink:
newsAgent hírfigyelő rendszer
Reklamporta.hu
Observer.hu
SzP.hu
mti.hu
Médiafigyelő - IMEDIA médiafigyelés
600 ezres egyéni rekord a Slágeren
2017-05-26 14:02 [Médiainfó - www.mediainfo.hu]

Fennállása óta újabb rekordot megdöntve, nagy sebességgel növeli lojális hallgatói számát a 103.9 Sláger FM.

A legfrissebb mutatók alapján már több mint 604 ezer fő választja a 80-as és 90-es évek zenéit játszó rádiót, mely mindössze egy hónap alatt további 15%-os növekedést jelent (forrás: Kantar Hoffmann, 15+ célcsoport, országos adat, 2017. január - április).

A fővárosban mért adatok alapján egyértelmű fölénnyel rendelkezik a 103.9 Sláger FM a 15 évesnél idősebb lakosság körében*. A csatorna fő célcsoportja indulása óta a 30-59 éves, kereskedelmileg kiemelten fontos korosztály, melyben egyaránt meghatározó és vezető szerepet tölt be Budapesten. További kimagasló eredmény a csatorna életében, hogy immáron a 25 év feletti hallgatók körében is sikerült megszilárdítani a fővárosi első helyezését, ezzel a fiatalabb közönség részére is prémium szórakoztatást nyújtva.


A 103.9 Sláger FM dinamikus növekedése a reggeli időszakot is átrendezi a fővárosban, ezáltal kiélezett verseny alakult ki a napkezdő műsorok tekintetében a legfrissebb adatok szerint. A Sláger Reggel Vágó Pirossal és Abaházi Csabával stabilan tartja kiemelkedő pozícióját az előző időszaki mérésekhez képest (forrás: Kantar Hoffmann, 15+ célcsoport, Budapest, 2017. január - március), ráadásul reggel 8 óra után átveszi a piacvezető szerepet mind a teljes lakosság, mind a 30-59 éves korosztály tekintetében, illetve a 25 év feletti, budapesti lakosok körében egyaránt.
(forrás: Kantar Hoffmann, 15+ célcsoport, Budapest, 2017. február - április)


Kapcsolódó cikkek:

További hírek:


Értékesítése/forgalma hány százalákát várja online/digitális csatornákból 2017-ben?

0-10%

11-20%

21-30%

31-40%

41-50%

51-60%

61-70%

71-80%

81-90%

91-100%

Targoncavezető
[2017-08-15]
Targoncavezető
[2017-08-01]
tovább  
Hír küldése
Küldjön nekünk Ön is híreket! Kattintson a fenti linkre!