mediainfo - Médiások médiája
hírek | interjúk | jegyzet | tanulmányok | terminológia | karrier | képtár | videótár
Televízió Sajtó Outdoor/indoor Interaktív- és mobilmédia Mozi Rádió Média Hirdető Gazdaság Egyéb Ügynökség Integrált marketingkommunikáció Kutatás Médiastílus News in English
Dr. Erdei Tamás
Dr. Erdei Tamás
Metropol
főszerkesztő


szakmai partnereink:























kommunikációs partnereink:
newsAgent hírfigyelő rendszer
Reklamporta.hu
Observer.hu
SzP.hu
mti.hu
Médiafigyelő - IMEDIA médiafigyelés
Arculatfrissítéssel erősít a phenom’enon magazin
2017-05-30 14:52 [Médiainfó - www.mediainfo.hu]

Hobbiprojektként indult, mára viszont a hazai online magazinok között komoly szakmai platformmá, egyben trendérzékeny, informatív és szórakoztató portállá vált a phenom'enon.

A 2010 elején induló, független popkulturális oldal mindig is az aktuális trendek elkötelezett közvetítője kívánt lenni, emellett pedig a hazai piacon egyedinek számító vizuális megjelenésére is nagy hangsúlyt fektetett. Ennek jegyében május 30-án a negyedik átalakulását valósította meg a phenom'enon.

A 2017-es év több szempontból is mérföldkőnek számít a phenom'enon életében. A közel nyolc éves múltja során végig független platformként működött, miközben fontos felülete lett a feltörekvő és már befutott, hazai és külföldi előadóknak, zenekaroknak, alkotóknak és kreatív szakmabelieknek.

Az online magazin trendérzékenysége nagyban megmutatkozik a folyamatos vizuális fejlődésében. Még egy évtizede sincs jelen a szakmában, de már három különböző megjelenésével találkozhattak az olvasók. A legutóbbi arculatváltás 2014-ben a Kreatív magazin Media Design versenyén, az "Információs oldalak" kategóriájában első helyezést ért, az arculat megálmodója, Tábori-Simon José (Simon Says) pedig alkotói fődíjat kapott. A phenom'enon új kinézete ismét az ő keze munkáját dicséri, a fejlesztést pedig Petrásovits Dániel (Superlab) valósította meg. A végeredményt május 30-án délután ismerhették meg az olvasók, melyet egy, a megújulást előrejelző visszaszámláló vezetett át a magazin következő érájába.

"Az új külsővel a szerkesztőség célja, hogy felfrissítse a hazai, illetve az online magazinokról alkotott képet, de az új dizájn fontos lépcsőfok a phenom'enont érintő egyéb változások miatt is. Célunk, hogy a magazin az előremutató trendek bemutatása mellett továbbra is az aktuális popkulturális témákkal foglalkozva iránytű legyen a hazai médiapiac fogyasztói számára" - mondta Hering András, a phenom'enon főszerkesztője.

A magazin nemrég a CEE ArtHungry Kft. portfóliójába került, amely az ArtHungry.com kiadója is egyben. A független kreatív közösségi portál célja, hogy a hazai alkotók egy közös felületen megoszthassák alkotásaikat, gondolataikat, véleményezzék egymás munkáját, és kapcsolatokat építhessenek. Szakmai díjak és versenyek alapítója, szervezője 2015 óta, több ezer aktív regisztrált taggal és közel négyezer publikált kreatív projekttel, műalkotással. A hazai kreatív szakemberek korábban a phenom'enon felületén is bemutatkozási lehetőséghez jutottak (például a jelenleg is frissülő "A hét műtárgya" című rovatban), de más kapcsolódás is van a két portál között.

"A phenom'enon tulajdonosi köre megegyezik a CEE ArtHungry Kft. mögött álló szakemberekkel, továbbá a magazin felületén egyre több kulturális és művészeti tematikájú anyag jelenik meg, így hát meghoztuk a döntést, és beemeltük a cég portfóliójába" - árulta el az egyik alapító-tulajdonos, Petrásovits Dániel.


További hírek:


Értékesítése/forgalma hány százalákát várja online/digitális csatornákból 2017-ben?

0-10%

11-20%

21-30%

31-40%

41-50%

51-60%

61-70%

71-80%

81-90%

91-100%

Bolti eladó
[2017-06-27]
Konyhai előkészítő
[2017-06-22]
tovább  
Hír küldése
Küldjön nekünk Ön is híreket! Kattintson a fenti linkre!