mediainfo - Médiások médiája
hírek | interjúk | jegyzet | tanulmányok | terminológia | karrier | képtár | videótár
Televízió Sajtó Outdoor/indoor Interaktív- és mobilmédia Mozi Rádió Média Hirdető Gazdaság Egyéb Ügynökség Integrált marketingkommunikáció Kutatás Médiastílus News in English
Mezriczky László
Mezriczky László
Ispiro Consulting Kft.
ügyvezető, tulajdonos


szakmai partnereink:























kommunikációs partnereink:
newsAgent hírfigyelő rendszer
Reklamporta.hu
Observer.hu
SzP.hu
mti.hu
Médiafigyelő - IMEDIA médiafigyelés
A Travel Channel is az Atmediát választotta
2017-06-01 12:48 [Médiainfó - www.mediainfo.hu]

A világ vezető utazási televíziós csatornája, a Travel Channel az Atmediát választotta a magyarországi reklámértékesítési tevékenységének elindításához.

A hazai piacvezető tévés kereskedőház június 1-től értékesíti a Travel Channel szpot és nonszpot reklámidejét. A Travel Channel az idén már a második tévés társaság, amely az Atmediát választotta, így a cég által értékesített csatornák száma 37-re emelkedett.

A nézők által is kedvelt, a magyar piacon közel két évtizede jelenlévő utazási műsorokra szakosodott tévés csatorna, a Travel Channel június 1-től az Atmedia portfoliójához csatlakozik. Ez azt jelenti, hogy a világvezető utazási csatorna szpot és nonszpot reklámfelületeit a hirdetők az Atmedia-n keresztül érhetik el.

A Travel Channel a Scripps Networks Interactive vállalat tagja a közelmúltban jelentős növekedést ért el Magyarországon, és ez vezetett a döntéshez, hogy elérhetővé teszik a csatornát a hirdetők számára. A Travel Channel az összes hazai nagy szolgáltató kínálatában megtalálható, lefedettsége és nézőszáma folyamatosan bővül, műsorai jelenleg a magyar háztartások mintegy 60%-ában érhetők el.

Phillip Luff, a Srcipps Networks Interactive UK és EMEA területekért felelős ügyvezető igazgatója elmondta: "A Travel Channel egyedülálló élményt kínál az utazások és az autentikus kalandok terén. A műfajok széles skáláját biztosítja: a hátizsákos és luxusutazásoktól kezdve a kulináris műsorokig. Így a különböző szektorok hirdetői - legyen szó akár utazáshoz kapcsolódó szolgáltatásról vagy termékről, luxusmárkákról vagy egyéb fogyasztási cikkekről illetve ingatlanokról - nálunk megtalálják a számukra legkedvezőbb felületeket."

Lukács Csaba, az Atmedia ügyvezetője elmondta: "Örömmel köszöntjük portfóliónkban a piacvezető nemzetközi utazási tévécsatornát, hiszen a hazai televíziós platformon a Travel Channel műsorkínálata speciális nézői és hirdetői igényeket szolgál ki. A Travel Channel márka a mi piacismeretünkkel párosulva várhatóan a hirdetők számára sikeres új megjelenési lehetőséget és akár egyedi megoldásokat is kínál."

A Travel Channel műsorai révén a nézők kiszakadhatnak a mindennapok mókuskerekéből, és szórakozva nemcsak új helyeket ismerhetnek meg, de új élményekkel is gazdagodnak. A csatorna legnépszerűbb sorozatai közül a magyar nézők idén már találkozhattak a "Expedíció az ismeretlenbe", az "A lehetetlen szálloda " és a "Bizarr ételek: a finomságok földjén" új évadaival is.

A Travel Channel anyavállalata, a Scripps Networks Interactive az utazás mellett az otthonnal és az életmóddal kapcsolatos televíziós műsorok egyik vezető globális tartalomfejlesztője. A nézők számára a Travel Channel több mint 130 országban (Európa, Közel-Kelet, Afrika, Ázsia csendes-óceáni területén) érhető el. A műsorokat a csatorna napi 24 órában 22 nyelven sugározza. A csatorna itthon a legnagyobb szolgáltatók, így a Magyar Telekom, a UPC, a UPC Direct, a DIGI és az Invitel kínálatában megtalálható.


Kapcsolódó cikkek:

További hírek:


Értékesítése/forgalma hány százalákát várja online/digitális csatornákból 2017-ben?

0-10%

11-20%

21-30%

31-40%

41-50%

51-60%

61-70%

71-80%

81-90%

91-100%

Hír küldése
Küldjön nekünk Ön is híreket! Kattintson a fenti linkre!