mediainfo - Médiások médiája
hírek | interjúk | jegyzet | tanulmányok | terminológia | karrier | képtár | videótár
Televízió Sajtó Outdoor/indoor Interaktív- és mobilmédia Mozi Rádió Média Hirdető Gazdaság Egyéb Ügynökség Integrált marketingkommunikáció Kutatás Médiastílus News in English
Brindza Gábor
Brindza Gábor
Madhouse
Termékfejlesztési igazgató


szakmai partnereink:























kommunikációs partnereink:
newsAgent hírfigyelő rendszer
Reklamporta.hu
Observer.hu
SzP.hu
mti.hu
Médiafigyelő - IMEDIA médiafigyelés
Továbbra is a magyar együttesek rádiója marad a Petőfi
2017-06-06 14:01 [MTI + Mediainfo.hu]

Az egy éve megkezdett tartalmi változásoknak megfelelően viszi tovább műsorát a Petőfi Rádió, amelyen ez idő alatt több mint 150 új magyar együttes mutatkozott be-nyilatkozta Vaszily Miklós, az MTVA vezérigazgatója.

A Music Hungary zeneipari egri konferencián kijelentette: a Petőfi Rádió játszott zenei spektrumának szélesítése mellett továbbra is szeretnének platformot adni az új magyar együtteseknek, megtartani a Petőfit a magyar zene rádiójának.

"A magyar zene aránya nem csökkent, összetevői szélesedtek az eltelt esztendőben" - fogalmazott Vaszily Miklós, aki hangsúlyozta: nagyon fontosnak tartja az iparági együttműködést, a fontos szereplők közötti folyamatos konzultációt.

A konferenciát megnyitó Nyitrai Zsolt (Fidesz), miniszterelnöki biztos, a térség országgyűlési képviselője úgy vélekedett, hogy a zeneipar legrangosabb és leglazább konferenciájává nőtte ki magát az egri. Azt is hangsúlyozta, a magyarok munkájának köszönhetően, Európa-szerte híres fesztiváloknak ad otthont Magyarország.

A konferencia első beszélgetése Mégis kinek a versenye? címmel az átalakuló rádiós piacról szólt. Ezen az MTVA vezérigazgatója mellett részt vett a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság képviseletében Auer János, a médiatanács tagja, illetve Földes Ádám (ClassFM), Kiss Anikó (Music FM) és Csikesz Erika (Sláger FM).

A vitában kulcsszerepet kapott a rádiós hirdetési bevételek, ezen keresztül áttételesen a szerzői jogdíjak kérdése.

Kiss Anikó, a Music FM vezérigazgatója kiemelte, hogy nagyon sok pénz tűnik el a rádiós hirdetési piacról, amelynek szerinte ideje lenne "véget vetni".

A konferencia további részében a könnyűzenei iparág számos meghatározó kérdését tűzték napirendre a szervezők, így a ProArt - Szövetség a Szerzői jogokért szervezet 2016-ban második alkalommal készítette el a hazai zeneiparról szóló, kutatáson, elemzésen alapuló iparági jelentését, melynek legfontosabb célja, hogy bemutassa, keretbe foglalja, számszerűsítse ezt a sokszereplős iparágat.

A Music Hungary konferencia panelbeszélgetési között szerepel a hazai nagykoncertek, a film és könnyűzene kapcsolódási pontjai, a Petőfi Rádió tavalyi arculatváltása és annak következményei, a Cseh Tamás Program, illetve ezen túl több más zenei oktatási program is.


Kapcsolódó cikkek:

További hírek:


Értékesítése/forgalma hány százalákát várja online/digitális csatornákból 2017-ben?

0-10%

11-20%

21-30%

31-40%

41-50%

51-60%

61-70%

71-80%

81-90%

91-100%

Hír küldése
Küldjön nekünk Ön is híreket! Kattintson a fenti linkre!