mediainfo - Médiások médiája
hírek | interjúk | jegyzet | tanulmányok | terminológia | karrier | képtár | videótár
Televízió Sajtó Outdoor/indoor Interaktív- és mobilmédia Mozi Rádió Média Hirdető Gazdaság Egyéb Ügynökség Integrált marketingkommunikáció Kutatás Médiastílus News in English
Vörös Csilla
Vörös Csilla
Nielsen Közönségmérés Kft.
ügyvezető igazgató


szakmai partnereink:























kommunikációs partnereink:
newsAgent hírfigyelő rendszer
Reklamporta.hu
Observer.hu
SzP.hu
mti.hu
Médiafigyelő - IMEDIA médiafigyelés
Több díjat is nyert a Geometry Global
2017-06-07 10:16 [Marketinginfo.hu]

A hétvégén négy díjat is nyert a Geometry Global Pride- és Unicef-kampánya a Golden Hammeren.

Silver díjat nyert Outdoor illetve Ambient & Guerilla marketing kategóriában a Geometry Global Hungary "Lépj fel az egyenlőtlenség ellen!" című, a Budapest Pride számára készített interaktív óriásplakát-installációja a Golden Hammer nemzetközi reklámfesztiválon. A cégcsoport UNICEF-kampánya továbbá a Tartalom & Szórakoztatás, valamint a PR kategóriában is egy-egy diplomát hozott el.

A Budapest Pride számára készített, többszörös díjnyertes interaktív alkotás az azonos neműek házasságának kérdésére hívta fel a figyelmet. A látogatók a plakát előtti emelvényre fellépve takarhatták ki testükkel a "Nem támogatom az azonos neműek házasságát" feliratból a "nem" szót, és így állhattak a Budapest Pride kezdeményezése mellé.



A Geometry Global munkája korábban a Hipnózison nyert egy arany és egy bronz díjat Outdoor ambient és Sokszínűség kategóriában, illetve további három shortlistes helyet is szerzett a reklámversenyen.

Az Ogilvy/Geometry Global csapata készítette az UNICEF új kampányfilmjeit is, amelyek az internetes zaklatás, más néven a cyberbullying kockázataira hívják fel a figyelmet ismert színészek közreműködésével. A vidáman kezdődő, majd egyre sötétebbé váló kisfilmek a gyerekeket érő online bántalmazásra hívják fel a felnőttek figyelmét és mutatják be a jelenség durvaságát és veszélyeit.






Kapcsolódó cikkek:

További hírek:


Értékesítése/forgalma hány százalákát várja online/digitális csatornákból 2017-ben?

0-10%

11-20%

21-30%

31-40%

41-50%

51-60%

61-70%

71-80%

81-90%

91-100%

Bolti eladó
[2017-06-27]
Konyhai előkészítő
[2017-06-22]
tovább  
Hír küldése
Küldjön nekünk Ön is híreket! Kattintson a fenti linkre!