mediainfo - Médiások médiája
hírek | interjúk | jegyzet | tanulmányok | terminológia | karrier | képtár | videótár
Televízió Sajtó Outdoor/indoor Interaktív- és mobilmédia Mozi Rádió Média Hirdető Gazdaság Egyéb Ügynökség Integrált marketingkommunikáció Kutatás Médiastílus News in English
Kis Gergely
Kis Gergely
eNET/ Budapesti Corvinus Egyetem
ügyvezető igazgató / tanársegéd


szakmai partnereink:























kommunikációs partnereink:
newsAgent hírfigyelő rendszer
Reklamporta.hu
Observer.hu
SzP.hu
mti.hu
Médiafigyelő - IMEDIA médiafigyelés
A Huawei a világ 88. legértékesebb márkája a Forbes szerint
2017-06-07 12:22 [Médiainfó - www.mediainfo.hu]

A Huawei egyetlen kínai márkaként felkerült a FORBES legértékesebb márkákat összegző 2017-es (Most Valuable Brands) listájára.

Az összeállítás szerint a vállalat márkaértéke egy év alatt 9 százalékkal emelkedve, 7,3 milliárd dollárra nőtt.

A Forbes minden évben összeállítja a világ 100 legértékesebb márkájának listáját, amelyre több mint 200 nemzetközi jelöltből választja ki a legjobbakat. Idén a Forbes 88. helyre rangsorolta a Huawei-t, amely 2016-ban az ágazatot túlteljesítő növekedést mutatott. A vállalat tavalyi kiváló teljesítménye 2017 első negyedévében is folytatódott, a Huawei okostelefon szállításai folyamatosan gyarapodtak ebben az időszakban is, mára az IDC, az SA és a Trendforce kutatásai szerint is a Huawei a harmadik legnagyobb okostelefon szállító a világon, Kínában pedig az első helyet foglalja el.

A Huawei növekvő márkaértékét több nemzetközi intézet is elismeri, a Forbes friss listája mellett a vállalat többek között az Interbrand Top 100 legértékesebb márka listájára is felkerült 2016 októberében, amelyen a 72. helyezést érte el. Emellett a Huawei idén a 40. helyre került a Global 500 toplistán.



Kapcsolódó cikkek:

További hírek:




Hír küldése
Küldjön nekünk Ön is híreket! Kattintson a fenti linkre!