mediainfo - Médiások médiája
hírek | interjúk | jegyzet | tanulmányok | terminológia | karrier | képtár | videótár
Televízió Sajtó Outdoor/indoor Interaktív- és mobilmédia Mozi Rádió Média Hirdető Gazdaság Egyéb Ügynökség Integrált marketingkommunikáció Kutatás Médiastílus News in English
Dr. Illisz László
Dr. Illisz László
Heti Válasz
felelős szerkesztő


szakmai partnereink:























kommunikációs partnereink:
newsAgent hírfigyelő rendszer
Reklamporta.hu
Observer.hu
SzP.hu
mti.hu
Médiafigyelő - IMEDIA médiafigyelés
Múlt hét az RTL Klub-on
2017-06-07 15:47 [Médiainfó - www.mediainfo.hu]

Saját rekordját döntötte meg a Reggeli: az RTL Klubon futó reggeli műsor ugyanis június 1-jén 15.82 százalékos nézettséget produkált a 18-49 évesek körében.

Főműsoridőben természetesen a 22. héten is az RTL Klub két, saját gyártású sorozata, a Barátok közt és az Éjjel-Nappal Budapest voltak a legnézettebbek Magyarország piacvezető kereskedelmi csatornáján. Csoportszinten pedig továbbra is egyértelmű az RTL Magyarország előnye: 5,5 százalékponttal vezetett a TV2 csoporttal szemben a kereskedelmi célcsoportban, főműsoridőben (Forrás: Nielsen közönségmérés. 2017. 22. hetében, a 18-49 éves korosztály körében, főműsoridőt (19:00-23:00) vizsgálva. Live+AsLive nézettségi adatok).

Felfelé ívelt a 22. héten az RTL Klubon futó Reggeli nézettsége: szerdán 11,36 százalékos, míg csütörtökön már 15,82 százalékos nézettséget produkált a 18-49 évesek körében a reggeli sávban, leelőzve ezzel a TV2 Mokka című műsorát, ami aznap csak 11,86 százalékot ért el.

A főműsoridős nézettséget vizsgálva a Barátok közt volt a legnézettebb a múlt héten az RTL Klubon: a toplista második, harmadik, negyedik, ötödik és hetedik helyét szerezte meg és átlagosan 17,82 százalékos közönségarányt tudhatott magáénak a kereskedelmi célcsoportban.

Szorosan mögötte az RTL Klub másik nagy sikerű saját gyártású sorozata, az Éjjel-Nappal Budapest végzett, ami a ranglista hatodik, kilencedik, tizedik, tizenegyedik és tizenhatodik helyét biztosította be magának és átlagosan 16,44 százalékos közönségarányt ért el a 18-49 évesek körében.

A 22. héten is egyértelmű volt az, ami eddig sem volt kérdéses: az RTL Klub Híradója a legnézettebb hírműsor a 18-49 évesek körében. Egész heti átlagot nézve 20,43 százalékos nézettséggel futott az RTL Klub Híradója a kereskedelmi célcsoportban, míg a TV2 Tények című műsora ugyanebben a célközönségben mindössze 16,93 százalékos nézettséget tudott generálni. Múlt héten egyébként a vasárnapi (június 4.) Híradó volt a legnézettebb: a top 50-es lista 12. helyét szerezte meg és 20,2 százalékos közönségarányt ért el a 18-49 évesek körében.

Szépen teljesített az elmúlt héten az RTL Klub Hírigazgatóságához tartozó Fókusz Plusz is: a legutóbbi, szombati adása a 42. lett a nézettségi rangsorban és 15,9 százalékos közönségarányt produkált a kereskedelmi célcsoportban.

Méltó búcsút vett a nézőktől a 22. héten az 1 perc és nyersz! negyedik szériája: a Sebestyén Balázs vezette vetélkedőnek ugyanis az összes múlt heti adása felkerült a legnézettebb műsorok top 50-es listájára és átlagosan 15,92 százalékos nézettséget ért el a 18-49 évesek körében.

Az RTL Magyarországhoz tartozó csatornák átlagos, 22. heti főműsoridős Live+As Live közönségaránya a 18-49-es korosztály körében 28,5 százalék volt, így magabiztosan vezet a 23 százalékot elérő TV2 Csoporttal szemben.


Kapcsolódó cikkek:

További hírek:


Értékesítése/forgalma hány százalákát várja online/digitális csatornákból 2017-ben?

0-10%

11-20%

21-30%

31-40%

41-50%

51-60%

61-70%

71-80%

81-90%

91-100%

Hír küldése
Küldjön nekünk Ön is híreket! Kattintson a fenti linkre!