mediainfo - Médiások médiája
hírek | interjúk | jegyzet | tanulmányok | terminológia | karrier | képtár | videótár
Televízió Sajtó Outdoor/indoor Interaktív- és mobilmédia Mozi Rádió Média Hirdető Gazdaság Egyéb Ügynökség Integrált marketingkommunikáció Kutatás Médiastílus News in English
Csermely Ákos
Csermely Ákos
Média Hungária konferenciairoda
vezető


szakmai partnereink:























kommunikációs partnereink:
newsAgent hírfigyelő rendszer
Reklamporta.hu
Observer.hu
SzP.hu
mti.hu
Médiafigyelő - IMEDIA médiafigyelés
Taroltak az RTL Klub sorozatai és filmjei a múlt héten
2017-06-12 12:55 [Médiainfó - www.mediainfo.hu]

A kereskedelmi célcsoportban a legnézettebb műsorok top 50-es listájának első helyén a Micsoda nő! című amerikai vígjáték végzett.

Az első tizenkilenc helyen - leszámítva a második helyen végzett M4 Sporton látható Formai-1 közvetítést - kizárólag az RTL Klub műsorszámai foglalnak helyet.

A legnézettebb műsorok top 50-es listáját tekintve a múlt hét folyamán az RTL Klub sorozatait és filmjeit választották a legtöbben a kereskedelmi célcsoportban. A Julia Roberts és Richard Gere főszereplésével látható Micsoda nő! című amerikai vígjáték 19,4 százalékos közönségarányával a lista első helyén végzett a kereskedelmi célcsoportban.

Töretlen a népszerűsége az RTL Klub sorozatainak is. A lista harmadik (17,5% SHR), ötödik (16,2%SHR) és hatodik helyén is (19,1% SHR) a Barátok közt végzett a 18-49 éves korosztály körében. Ugyanebben a korcsoportban, az RTL Klubon szintén naponta jelentkező Éjjel-Nappal Budapest a lista nyolcadik helyén végzett 18,2 százalékos közönségarányával.

A 23. héten nemcsak a listavezető Micsoda nő! című film örvendett nagy népszerűségnek, de több RTL Klubon vetített amerikai mozifilm is a toplista élmezőnyében végzett a kereskedelmi célcsoportban. A Faterok motoron a negyedik (15,3% SHR), a Merida a bátor a hetedik (18,0% SHR), míg az Álmomban már láttalak című amerikai romantikus vígjáték a lista kilencedik helyén végzett 17,0 százalékos közönségarányával, a 18-49 éves korosztály körében.

A legnézettebb műsorok top 50-es listájának tízedik helyén - a kereskedelmi célcsoportot tekintve - a Híradó június ötödikei adása végzett, 21,1 százalékos közönségarányával. Az RTL Klub Híradójának népszerűségét mutatja az is, hogy - ugyancsak ebben a célcsoportban - átlagosan 20 százalékos közönségarányt ért el az RTL Klub hírműsora, míg a TV2-n látható Tények mindössze 15,9 százalékos átlagos közönségarányt ért el a 23. héten.

Forrás: Nielsen közönségmérés. 2017. 23. hetében, a 18-49 éves korosztály körében, főműsoridőt (19:00-23:00) vizsgálva. Live+AsLive nézettségi adatok.


Kapcsolódó cikkek:

További hírek:


SHR% (közönségarány)

Elérés (Reach)

Break

továbbiak  
Forrás: Nielsen Közönségmérés
Értékesítése/forgalma hány százalákát várja online/digitális csatornákból 2017-ben?

0-10%

11-20%

21-30%

31-40%

41-50%

51-60%

61-70%

71-80%

81-90%

91-100%

Hír küldése
Küldjön nekünk Ön is híreket! Kattintson a fenti linkre!