mediainfo - Médiások médiája
hírek | interjúk | jegyzet | tanulmányok | terminológia | karrier | képtár | videótár
Televízió Sajtó Outdoor/indoor Interaktív- és mobilmédia Mozi Rádió Média Hirdető Gazdaság Egyéb Ügynökség Integrált marketingkommunikáció Kutatás Médiastílus News in English
Klenovszki János
Klenovszki János
NRC Kft.
ügyvezető igazgató


szakmai partnereink:























kommunikációs partnereink:
newsAgent hírfigyelő rendszer
Reklamporta.hu
Observer.hu
SzP.hu
mti.hu
Médiafigyelő - IMEDIA médiafigyelés
Ausztriába helyezett ki szakértőt a budapesti Cadreon
2017-06-19 15:38 [Médiainfó - www.mediainfo.hu]

Az IPG Mediabrands ernyője alatt működő Cadreon programmatic szakértője januárban költözött Ausztriába, hogy a cégcsoportba tartozó helyi médiaügynökségek programmatic kampányait támogassa.

A programmatic, azon belül az RTB (Real Time Bidding) pillanatok alatt vált a médiavásárlás egyik legmeghatározóbb szegmensévé, amit a szakember utánpótlás nem tudott lekövetni. A dinamikusan fejlődő programmatic ökoszisztéma és technológiák gyakorlati ismerete hiánycikknek számít Közép-Kelet-Európában és nyugaton egyaránt. Az IPG Mediabrands ad tech unitja, a Cadreon budapesti kirendeltsége három évvel ezelőtt indult azzal a céllal, hogy a cégcsoport közép-kelet európai médiaügynökségeinek programmatic kampányait szolgálja ki. Az iroda 2014-es indulása óta regionális tudásközponttá nőtte ki magát, megháromszorozta létszámát, és a nemzetközi piacon is egyedülálló szakértelemmel rendelkező csapat felel a kampányokért. Tevékenységükben fontos szerepet játszik az edukáció, az elmúlt fél évben szerveztek Budapesten programmatic tematikájú konferenciát partnereik számára, valamint egy többnapos workshop sorozat keretében programmatic trénereket képeztek. A kurzusra Hollandiából, Ausztriából, Angliából, Franciaországból, sőt, Dél-Afrikából is érkeztek résztvevők, akik a szakmai ismereteken túl a hatékony tudásátadáshoz szükséges kompetenciákat sajátították el.

A progresszív szemléletmód újabb állomásaként 2017 januárjától a Cadreon programmatic szakembere a bécsi irodában ülve köti össze az osztrák médiatervezők, médiavásárlók és a magyar kampánymenedzserek munkáját. "A kihelyezésre az osztrák kampányok növekvő volumene és a koordináció gördülékenyebbé tétele miatt volt szükség. Így dedikált figyelemmel tudjuk támogatni az ausztriai ügyfelek kampányait." - magyarázta Ács Tamás, a Cadreon CEE vezetője. Erős Attila, a Fastbridge vezetőjeként működött közre a Cadreon elindításában: "Hihetetlen büszkeséggel tölt el, hogy egy innovatív, technológiai iparágban nem hozzánk érkezik nyugatról egy szakember, hanem épp fordítva, mi magyarok adhatunk szakértőt nyugatabbra. Ez közös sikere a hazai digitális, illetve programmatic piacnak." A megoldás révén a szakértő fél éve a Cadreon színeiben, de közvetlenül a helyszínen segíti a tervezési feladatokat, a DMP (Data Management Platform) szolgáltatásokkal összefüggő teendőket, miközben a kampánymenedzsment továbbra is Budapesten történik.

"Az IPG Mediabrands szinte elsőként lépett a programmatic térbe a nagy ügynökségi csoportok közül. Külön büszkeség, hogy Budapesten sikerült egy olyan tudás- és szakértői központot kialakítanunk, amely világszínvonalon látja el több európai ország kampányait. " - fejtette ki a hír kapcsán Németh Béla, a Mediabrands csoport CEE régiójáért felelős vezetője. A Cadreon jelenleg 12 ország programmatic kampányaiért felelős, így a közeljövőben akár más országokba is érkezhetnek kollégák a budapesti központból.


Kapcsolódó cikkek:

További hírek:


Értékesítése/forgalma hány százalákát várja online/digitális csatornákból 2017-ben?

0-10%

11-20%

21-30%

31-40%

41-50%

51-60%

61-70%

71-80%

81-90%

91-100%

Hír küldése
Küldjön nekünk Ön is híreket! Kattintson a fenti linkre!