mediainfo - Médiások médiája
hírek | interjúk | jegyzet | tanulmányok | terminológia | karrier | képtár | videótár
Televízió Sajtó Outdoor/indoor Interaktív- és mobilmédia Mozi Rádió Média Hirdető Gazdaság Egyéb Ügynökség Integrált marketingkommunikáció Kutatás Médiastílus News in English
Magyar Judith
Magyar Judith
SAP AG
kommunikációs igazgató


szakmai partnereink:























kommunikációs partnereink:
newsAgent hírfigyelő rendszer
Reklamporta.hu
Observer.hu
SzP.hu
mti.hu
Médiafigyelő - IMEDIA médiafigyelés
Új kommunikációs kampány a 17. FINA Világbajnokságnak
2017-06-20 09:42 [Médiainfó - www.mediainfo.hu]

A kampány középpontjában a világbajnokságon bemutatkozó hat vizes diszciplína (úszás, vízilabda, nyíltvízi úszás, szinkronúszás, műugrás és óriás-toronyugrás) bemutatása szerepel.

A most induló edukációs kampány célja, hogy a hazai és nemzetközi közönség megismerhesse Magyarország legnagyobb sporteseményének mind a hat sportágát, felkeltse a figyelmet a sportolók példamutató erőfeszítései iránt és aktivizálja a sportközönséget.

A kampányfilm alapgondolata, hogy a hat diszciplínát egy-egy legendás vízi teremtményen keresztüli párhuzammal mutassuk be. Olyan legendákkal, amelyek karakterükben nemzetközi nyelvet "beszélnek", és jól érthető hasonlóságot mutatnak az egyes sportágak jellemzőivel.

"A rendezői koncepció alapja, hogy a világbajnokság hat sportágát a hagyományos sportolókkal felvett és megkomponált imázsképekkel szemben egy szimbolikus közegbe helyezze. A megjelenített vízi állatok mindegyike olyan különleges kvalitással bír, amely példaértékű lehet a sportágak kiválóságai számára." - mondta Juhász Péter rendező.

A cápa, a vizek legfélelmetesebbje szimbolizálja az úszást; a tengerek vándora, a bálna pedig a nyíltvízi úszással parallel. Jellemző mozdulataiban vált a műugrás szimbólumává a delfin; míg az óriás-toronyugrásé az orka. A szinkronúszás jelképe a társas összehangoltság miatt a formációkba rendeződő halraj; a vízilabdáé pedig a blokkoló kézerdő okán a polip.

Az állatok egy utópisztikus, klasszicizáló stílusú, a vizes sportok tematikáját követő freskókkal díszített, misztikus térben kelnek életre.



Az állatszimbólumok sportágakkal történő azonosítását támogatja, hogy a terem különböző pontjain az elmúlt évtizedek legnagyobb sportolóiról és sikereikről fekete-fehér projekciók láthatók, amelyek reflektálnak a térben megelevenedő legendaszobrokra.

A szobrok megtervezésére Magyarország egyik legelismertebb, és nemzetközi hírnévvel rendelkező kortárs alkotóját, Szőke Gábor Miklós fel lett kérve.

"Izgalmasnak találtam a kampány alapötletét, ezért elfogadtam a felkérést. Mindig is érdekelt a víz mélységének állatvilága, a bennük rejlő erő és titokzatosság. A tervezés egy folyamatos kísérletezés eredménye volt. A vizes sportok analógiáját is figyelembe véve találtam ki az állatok karakterét, amelyet először 3D modell formájában terveztem meg: ők kelnek életre a filmben. Az állati testben megjelenő vízi legendák belső erejét különböző súlyú, méretű és megmunkáltságú anyagokkal játszva fogalmaztam meg. Minden állat teljesen más: egyes szobrokat a rusztikus, láncfűrésszel feldarabolt, mart, természetes felületek, súlyos, egyenként kézzel faragott keményfaelemek alkotják, melyek egy-egy szobron belül kapcsolódnak a fémmel, hatalmas hegesztett acéllemezekkel, indusztriális alkotóelemekkel. A vízi legendákban benne van az ősi erő, a rendkívüli teljesítmény és a technika, ami élvonalbeli sportolóinkat is jellemzi."- mondta Szőke Gábor Miklós.



Kapcsolódó cikkek:

További hírek:


Értékesítése/forgalma hány százalákát várja online/digitális csatornákból 2017-ben?

0-10%

11-20%

21-30%

31-40%

41-50%

51-60%

61-70%

71-80%

81-90%

91-100%

Hír küldése
Küldjön nekünk Ön is híreket! Kattintson a fenti linkre!