mediainfo - Médiások médiája
hírek | interjúk | jegyzet | tanulmányok | terminológia | karrier | képtár | videótár
Televízió Sajtó Outdoor/indoor Interaktív- és mobilmédia Mozi Rádió Média Hirdető Gazdaság Egyéb Ügynökség Integrált marketingkommunikáció Kutatás Médiastílus News in English

Ihász Ingrid (Rabbit)
MEC
digitális vezető


szakmai partnereink:























kommunikációs partnereink:
newsAgent hírfigyelő rendszer
Reklamporta.hu
Observer.hu
SzP.hu
mti.hu
Médiafigyelő - IMEDIA médiafigyelés
A Mediacom többszörös győzelme
2017-06-19 17:34 [Médiainfó - www.mediainfo.hu]

A MediaCom nyerte az Év Ügynökségi Hálózata díjat az idei Festival of Media Global versenyen, miután az Év Kampánya és rekord mennyiségű,17 másik díjat is elnyert.

A 2015-ös és 2016-os M&M Global Awards-on elnyert Év Ügynöksége cím után a MediaCom 2017-ben a példanélküli 18 díj mellett átvette az Év Ügynökségi Hálózata címet is a Festival of Media Global díjátadó gálán Rómában.

A Festival of Media Global versenyen elismerik a média kiválóságait a világ minden tájáról és ünneplik a leginkább innovatív és hatékony munkákat.

A MediaCom sikerét a 24 különböző kampányhoz és 13 különböző piachoz kapcsolódó 51 jelölés mutatja, mely az Év Kampánya cím mellett 6 arany, 8 ezüst és 3 bronz díjjal lett megkoronázva.

A MediaCom kampányai közül a P&G Gilette, P&G Head & Shoulders, valamint a Safekids Aotearoa-t választották a legjobb kampányok közé, az Év Kampánya címet pedig az
Egyesült Királyság egészségügyi szolgálatának készített 'Missing Type' kampányáért zsebelte be.

"Mindig örömteli ha ügyfeleinknek díjakat tudunk nyerni, de ezek a győzelmek külön büszkeséggel töltenek el, hiszen a hálózaton keresztül érkeznek - Új-Zélandtól Kolumbiáig, Izraeltől Németországig. Ez bizonyítja, hogy a MediaCom Systems Thinking filozófiája működik!"- nyilatkozta Stephen Allan, a MediaCom világszintű elnök-vezérigazgatója az elért sikerek nyomán.


A Festival of Media Global 2017 díjátadón a MediaCom által nyert díjak teljes listája:

Év Kampánya
 
  • NHS Blood & Transport: 'Missing Type', MediaCom Egyesült Királyság


Arany díjak:
 
  • Legjobb Kommunikációs Stratégia: NHS Blood & Transplant: 'Missing Type', MediaCom

Egyesült Királyság
 
  • Globális Márka Legjobb Helyi Megvalósítása: P&G Gillette, 'Bachelor of Shaving',

MediaCom India
 
  • Legjobb Non-Profit Kampány: NHS Blood & Transplant: 'Missing Type', MediaCom

Egyesült Királyság
 
  • Legjobb Szponzorációs Aktivitás: P&G Head & Shoulders, 'New Head Coach', MediaCom

Izrael
 
  • Hatékonysági Díj: Safekids Aotearoa, 'Check for me', MediaCom Új-Zéland
  • Segédprogram / Közszolgálati díj: P&G Gillette, 'Bachelor of Shaving', MediaCom India


Ezüst díjak:
 
  • Legjobb Esemény Kampány: Volkswagen, 'TrailerAssist', MediaCom Norvégia
  • Legjobb Bevezető Kampány: Maori TV, 'Lover Boy or Lavalava Boy', MediaCom Új-Zéland
  • Legjobb Non-Profit Kampány: Safekids Aotearoa, 'Check for me', MediaCom Új-Zéland
  • Legjobban Célzott Kampány:Ministeriodel Interior, 'Men Free Banner', MediaCom Kolumbia
  • Tartalom Legjobb Felhasználása: Shell, 'Best Day of my Life', MediaCom Global
  • Játékelemek Legjobb Alkalmazása: Deutsche Telekom, 'Sea Hero Quest', MediaCom Németország
  • Videó Legjobb Használata: Volkswagen, 'TrailerAssist', MediaCom Norvégia
  • Hatékonysági díj: Mars M&Ms, 'Celebrate with the Ms', MediaCom Egyesült Államok


Bronz díjak:
 
  • Branded Tartalomkészítési díj: Anmum Infant Formula, 'Dad, you've got this', MediaCom Új-Zéland
  • Valós Idejű Marketing Legjobb Alkalmazása: Mars Snickers, 'Hugerithm', MediaCom Ausztrália


 
  • Globális Márka Legjobb Helyi Megvalósítása: P&G Whisper, '#LikeAGirl and Proud', MediaCom India



Kapcsolódó cikkek:

További hírek:


Értékesítése/forgalma hány százalákát várja online/digitális csatornákból 2017-ben?

0-10%

11-20%

21-30%

31-40%

41-50%

51-60%

61-70%

71-80%

81-90%

91-100%

Hír küldése
Küldjön nekünk Ön is híreket! Kattintson a fenti linkre!