mediainfo - Médiások médiája
hírek | interjúk | jegyzet | tanulmányok | terminológia | karrier | képtár | videótár
Televízió Sajtó Outdoor/indoor Interaktív- és mobilmédia Mozi Rádió Média Hirdető Gazdaság Egyéb Ügynökség Integrált marketingkommunikáció Kutatás Médiastílus News in English
Deák Gábor
Deák Gábor
Honvédelmi Minisztérium Elektronikai, Logisztikai és Vagyonkezelő Zrt.
marketing és kommunikációs vezető


szakmai partnereink:























kommunikációs partnereink:
newsAgent hírfigyelő rendszer
Reklamporta.hu
Observer.hu
SzP.hu
mti.hu
Médiafigyelő - IMEDIA médiafigyelés
Második magyar aranyat nyerte a HPS a Cannes-i fesztivál-on
2017-06-20 14:59 [Médiainfó - www.mediainfo.hu]

A Cannes-i fesztivál 64 éves történelme során a második magyar aranyat hozta el a HPS.

A független, HPS reklámügynökség színeiben versenyző Medina Paloma és Hadnagy Luca aranyat nyertek a legrangosabb, Cannes-i nemzetközi reklámverseny 30 év alatti szakemberek számára szervezett Young Lions PR kategóriájában.

A Cannes Lions International Festival of Creativity, rangos nemzetközi reklámverseny és díjátadó történelme egészen 1954-ig nyúlik vissza. Az évek során a reklámszakma különböző területeivel, és számos egyéb aktivitással kiegészült esemény minden évben a kreatívipar legjobbjait várja.

A 30 év alatti szakemberek számára rendezett Cannes Young Lions verseny 1995 óta része a kreatívipar globális ünnepévé vált Cannes-i fesztiválnak, melyre a kijutás feltétele a nemzeti fordulóban aratott győzelem.

Lucának és Palomának a verseny hagyományai szerint a feladat átvétele után 24 óra állt rendelkezésére, hogy a nemzetközi zsűri előtt prezentálandó koncepciót kidolgozza. A brief idén is olyan humanitárius katasztrófahelyzetet helyezett a középpontba, mely 10-ből 9 vészhelyzethez hasonlóan világszerte láthatatlan marad, nem kerül be a hírekbe.

Medina Paloma és Hadnagy Luca, a HPS reklámügynökség PR szakemberei az első magyarok, akik a Young Lions 22 éves története során megnyerték kategóriájukat, de a Cannes-i Fesztivál több mint 60 éves története során is mindössze a második ügynökség lett így a HPS, akik első helyezést ünnepelhettek a legendás Cannes-i színpadon.



Kapcsolódó cikkek:

További hírek:


Értékesítése/forgalma hány százalákát várja online/digitális csatornákból 2017-ben?

0-10%

11-20%

21-30%

31-40%

41-50%

51-60%

61-70%

71-80%

81-90%

91-100%

Hír küldése
Küldjön nekünk Ön is híreket! Kattintson a fenti linkre!