mediainfo - Médiások médiája
hírek | interjúk | jegyzet | tanulmányok | terminológia | karrier | képtár | videótár
Televízió Sajtó Outdoor/indoor Interaktív- és mobilmédia Mozi Rádió Média Hirdető Gazdaság Egyéb Ügynökség Integrált marketingkommunikáció Kutatás Médiastílus News in English
Door Tamás, Juventus Rádió vezér...
Door Tamás
Mediaworks
megbízott vezérigazgató


szakmai partnereink:























kommunikációs partnereink:
newsAgent hírfigyelő rendszer
Reklamporta.hu
Observer.hu
SzP.hu
mti.hu
Médiafigyelő - IMEDIA médiafigyelés
Titkos bulival zárult a Noizz.hu bevezető kampánya
2017-06-26 13:06 [Médiainfó - www.mediainfo.hu]

Májusban indult a Ringier Axel Springer C-generációt, azaz a "connected" közönséget célzó portálja, a Noizz.hu.

Bevezető marketingkampánya június 22-én zárult egy fergeteges secret party-val.

A számos európai országban sikeres NOIZZ márka az állandó online kapcsolatban lévő városi fiatalok nyelvén dolgozza fel a legkülönfélébb közéleti témákat, de elsősorban a divattal, életmóddal, kultúrával kapcsolatos trendekre koncentrál, élő közvetítésekkel jelent a fesztiválokról és a legnagyobb bulikról.

"Ezt az oldalt annak a generációnak hoztuk létre, amely okostelefonjával él és már el sem tudná képzelni életét folyamatos internetelérés nélkül, információs igényeit azonban mégsem szolgálta még ki teljesen egyik hazai online felület sem." - mondja Gerentsér Imre, a Ringier Axel Springer Magyarország digitális portfóliójának vezetője.
Az új portált egy két hónapos, Instagram-alapú kampánnyal vezette be a médiapiacra a RAS médiatársaság, amelyet influencer marketinggel és kora nyári fesztivál-kitelepülésekkel támogatott meg. Versenyt hirdettek: a noizz és a leghangosabb tagekkel ellátott, "leghangosabb" fotók, gifek, boomerangok beküldőit secret party részvétellel díjazták, amelyre tegnap este, június 22-én került sor a budapesti belváros kedvelt szórakozóhelyén. Az exkluzív bulin a NOIZZ Insta-versenyének 100 nyertesén felül számos hazai közösségi influencer - jellemően divatbloggerek, youtuberek és zenészek - vettek részt, a hangulatért pedig a Wellhello, DJ Metzker Viki, valamint a Neccparty feleltek.

"Célunk, hogy a digitális generáció számára a NOIZZ legyen az elsődleges forrás, ha az urbánus életmóddal kapcsolatos hírekre kíváncsi. A NOIZZ nemzetközi jelenléte sokat segít nekünk ebben, hiszen nemcsak tapasztalatainkat, de videós anyagainkat is megosztjuk egymással, megkönnyítve ezzel a gyorsan frissülő és bővülő tartalomszolgáltatást, amit a célközönségünk igényel. Két hónappal ezelőtti indulásunk óta átlagosan 40 ezres napi látogatószámmal és több mint 55 ezer Facebook követővel büszkélkedhetünk." - összegezte az NOIZZ küldetését és eddigi eredményeit Szokol Martin főszerkesztő.



Kapcsolódó cikkek:

További hírek:


Értékesítése/forgalma hány százalákát várja online/digitális csatornákból 2017-ben?

0-10%

11-20%

21-30%

31-40%

41-50%

51-60%

61-70%

71-80%

81-90%

91-100%

Hír küldése
Küldjön nekünk Ön is híreket! Kattintson a fenti linkre!