mediainfo - Médiások médiája
hírek | interjúk | jegyzet | tanulmányok | terminológia | karrier | képtár | videótár
Televízió Sajtó Outdoor/indoor Interaktív- és mobilmédia Mozi Rádió Média Hirdető Gazdaság Egyéb Ügynökség Integrált marketingkommunikáció Kutatás Médiastílus News in English
Bíró Gábor
Bíró Gábor
Mediabrands
Operatív igazgató


szakmai partnereink:























kommunikációs partnereink:
newsAgent hírfigyelő rendszer
Reklamporta.hu
Observer.hu
SzP.hu
mti.hu
Médiafigyelő - IMEDIA médiafigyelés
Új taggal bővült a Starcom médiaügynökség csapata
2017-06-28 13:54 [Médiainfó - www.mediainfo.hu]

Gedeon Ferenc személyében új taggal bővült a Starcom médiaügynökség csapata.

Mint az ügynökség új média igazgatója, Gedeon Ferenc elsődleges feladatai közé fog tartozni a média stratégia és média kommunikáció kialakítása a Starcom ügyfelei számára, account leadként a média tervezés koordinálása és felügyelete, valamint az ártárgyalásokban való részvétel.

Ferenc közel 15 éves reklámpiaci pályafutása alatt több média tulajdonosnál is dolgozott. Legutóbb 8 évet töltött az R-time csapatában, ahol az elmúlt négy évben az RTL-es multiplatform kampányok kidolgozása mellett az online sales team munkáját egyengette, valamint tájékozottá vált a digitális reklámozás és az online marketingtechnikák világában is. Korábban a Marquard Media Publishing House-nál dolgozott, ahol a Playboy sales leadereként meghatározó szerepe volt abban, milyen reklámok kerülnek Magyarország vezető férfimagazinjának lapjaira.



Kapcsolódó cikkek:

További hírek:


Értékesítése/forgalma hány százalákát várja online/digitális csatornákból 2017-ben?

0-10%

11-20%

21-30%

31-40%

41-50%

51-60%

61-70%

71-80%

81-90%

91-100%

Hír küldése
Küldjön nekünk Ön is híreket! Kattintson a fenti linkre!