mediainfo - Médiások médiája
hírek | interjúk | jegyzet | tanulmányok | terminológia | karrier | képtár | videótár
Televízió Sajtó Outdoor/indoor Interaktív- és mobilmédia Mozi Rádió Média Hirdető Gazdaság Egyéb Ügynökség Integrált marketingkommunikáció Kutatás Médiastílus News in English
Door Tamás, Juventus Rádió vezér...
Door Tamás
Mediaworks
megbízott vezérigazgató


szakmai partnereink:























kommunikációs partnereink:
newsAgent hírfigyelő rendszer
Reklamporta.hu
Observer.hu
SzP.hu
mti.hu
Médiafigyelő - IMEDIA médiafigyelés
Megújult a Nickelodeon arculata
2017-06-28 14:43 [Médiainfó - www.mediainfo.hu]

Új arculatot vezetett be a Nickelodeon. Megújultak az előzetesek borítói, az identek és a műsorok végén látható szerzői jogi szövegek is.

A klasszikus narancssárga logó ezúttal olyan világos és vidám háttérszínek elé kerül, mint a lila, a világoskék a lime és a krémszín. A frissítő színkavalkád a korábbinál is jobban kiemeli a gyerekcsatorna üzenetét és küldetését: még játékosabbá varázsolni a világot. Az új arculat a csatorna logójának pozícióját is megváltoztatta, az animált logó visszakerült az eredeti helyére, a bal felső sarokba, ahol időnként a Nickelodeon és a Nick felirat váltja egymást.

A gyerekcsatorna új megjelenése a gyerekek életének játékkal, fantáziadús meglepetéssel és szórakozással teli mindennapjait eleveníti meg. A rebranding során különleges gifek, internetes mémek és vicces hangulatjelek inspirálták az alkotókat, akik különleges látványvilággal idézték meg a legkisebbek képzeletének hihetetlen világát.


Kapcsolódó cikkek:

További hírek:


Értékesítése/forgalma hány százalákát várja online/digitális csatornákból 2017-ben?

0-10%

11-20%

21-30%

31-40%

41-50%

51-60%

61-70%

71-80%

81-90%

91-100%

Hír küldése
Küldjön nekünk Ön is híreket! Kattintson a fenti linkre!