mediainfo - Médiások médiája
hírek | interjúk | jegyzet | tanulmányok | terminológia | karrier | képtár | videótár
Televízió Sajtó Outdoor/indoor Interaktív- és mobilmédia Mozi Rádió Média Hirdető Gazdaság Egyéb Ügynökség Integrált marketingkommunikáció Kutatás Médiastílus News in English
Magyar Judith
Magyar Judith
SAP AG
kommunikációs igazgató


szakmai partnereink:























kommunikációs partnereink:
newsAgent hírfigyelő rendszer
Reklamporta.hu
Observer.hu
SzP.hu
mti.hu
Médiafigyelő - IMEDIA médiafigyelés
Lezárult a dm Nap gyermekei pályázata
2017-06-30 13:18 [Marketinginfo.hu]

Új játszóteret nyert a Nap gyermekei program fődíjas ovija - több száz napóra készült országszerte a dm felhívására.


A Nap gyermekei pályázat fődíjas ovisai különleges nyereménynek örülhettek: a dm a Pitypang Művészeti Óvoda igényeit figyelembe véve segített felújítani az intézmény játszóterét, amelyet egy családi nap keretében adtak át június elején. A dm pályázatára 495 óvodától érkezett pályázat, összesen 620 napórát készítettek el a gyerekek, így biztosan nagyon sokan megismerték ősi időmérő eszközünk működési elvét.

A dm idei Nap gyermekei pályázatának középpontjában a napóra állt, a pályázó óvodák szebbnél szebb napórákat készítettek, a gyermekek játékosan ismerkedhettek meg a nap-árnyék jelenségekkel, s néhány egyszerű szabállyal: amikor nagyon kicsi a gyerekek árnyéka, akkor tilos a napon tartózkodni, ha az árnyék viszont nagyobb, mint a gyermek maga, akkor már biztonságosabb.
A beérkezett napórákra a nagyközönség on-line szavazhatott, majd a tíz legtöbb voksot begyűjtő napóra közül a dm és partnereiből álló zsűri választotta ki a fődíjast.

A díjat a budapesti Pitypang Művészeti óvoda nyerte el, a gyerekek új fészekhintát kaptak gumiburkolattal, új gyepszőnyeget a régi homokos terület helyére, a homokozójuk fölé pedig napvitorla került. Az udvarban az árnyékolásról szerencsére hatalmas fák gondoskodnak, így az új játékelemeket is nyugodtan, a napégés veszélye nélkül használhatják a kicsik. Az óvodásokat egy családi nappal is meglepte a drogéria, a gyermekek és szüleik pedig egy ingyenes melanoma szűrésen is részt vehettek.

A dm Nap gyermekei programjának célja, hogy felhívja a figyelmet a gyermekkori napvédelem fontosságára, a kisgyermekkori napégés ugyanis növeli a felnőttkori melanoma kialakulásának veszélyét.

"Hiszünk a játékos edukációban, ezért idén egy különleges feladattal készültünk; s talán soha ennyi napóra nem készült még egyszerre hazánkban, mint most. Az óvodák nagy lelkesedéssel alkottak, sok pozitív visszajelzést kaptunk a pályázat témájával kapcsolatban. Lehet, hogy nem minden napóra jár pontosan, de biztosan minden gyermek tanult valami hasznosat a napvédelemről - mondta el Kanyó Roland, a dm marketing és PR menedzsere.

A pályázó óvodák a L'OREAL Magyarország Kft. naptej-támogatásának köszönhetően annyi naptejet kaptak, hogy a nyári időszakban gondoskodni tudjanak a kicsik napvédelméről. A leggyorsabban pályázó 100 óvoda kreatív készleteket nyert a STABILO jóvoltából, a MelanomaMobil minden óvodába tájékoztató anyagot juttatott el a napvédelem legfontosabb lépéseiről.

A pályázatban központi szerepet kapó napórával a családok a dm UV-ellenőr roadshow-ja keretében is találkozhatnak. A dm a nyári hónapokban népszerű strandokon várja aktivitással a látogatókat, a gyerekek a napóra működési elvével is megismerkedhetnek, miközben a dm UV-ellenőrei naptejjel kenik be őket.

A programban a dm partnerei voltak: L'OREAL Magyarország Kft., STABILO, MelanomaMobil, Aranyág Alapítvány.


További hírek:


Értékesítése/forgalma hány százalákát várja online/digitális csatornákból 2017-ben?

0-10%

11-20%

21-30%

31-40%

41-50%

51-60%

61-70%

71-80%

81-90%

91-100%

Hír küldése
Küldjön nekünk Ön is híreket! Kattintson a fenti linkre!