mediainfo - Médiások médiája
hírek | interjúk | jegyzet | tanulmányok | terminológia | karrier | képtár | videótár
Televízió Sajtó Outdoor/indoor Interaktív- és mobilmédia Mozi Rádió Média Hirdető Gazdaság Egyéb Ügynökség Integrált marketingkommunikáció Kutatás Médiastílus News in English
Ménesi Zsolt
Ménesi Zsolt
Akció-NXS Reklámügynökség Kft. (AKCIÓ 360)
ügyvezető igazgató


szakmai partnereink:























kommunikációs partnereink:
newsAgent hírfigyelő rendszer
Reklamporta.hu
Observer.hu
SzP.hu
mti.hu
Médiafigyelő - IMEDIA médiafigyelés
17 méteres toronnyal várt a VOLT fesztiválozóit a HungaroControl
2017-07-03 09:04 [Médiainfó - www.mediainfo.hu]

A 17,4 méter magas, TowerJump elnevezésű torony idén is a VOLT Fesztivál egyik leglátványosabb installációja volt.

A HungaroControl tornyából azok ugarhattak a mélybe, akik elértek az AIRbility applikáció letöltésével a napi limit pontszámot. A check-in point-ot elhagyva a futópályán lehetett felsétálni a TowerJump-ba, ahol egészen a kilátóig fel lehetett jutni. A torony oldalán lévő ugrópontról a bátor játékosok idén is átélhettek a szabad esés fantasztikus érzését. Az installációval a SZIGET Fesztiválon is találkozhatnak majd az érdeklődők.

A tavalyi sikerekre építve fiatalos, innovatív toborzó kampánnyal hívta fel magára a figyelmet a HungaroControl, hogy megszólítsa a jövő légiforgalmi irányítóit. Az önmagában is látványos TowerJump torony installációt egy hangulatos lounge terasszal és beépített irányító pulttal varázsolták még izgalmasabbá. Idén még nagyobb hangsúlyt kapott a közösségi média - jelenlét: az ugrást egy kamera rögzíti, a videót az ugró egyedi formátumú GIF-ként kapja meg, melyet egy gombnyomással meg tud osztani a legnépszerűbb közösségi hálókon.

Idén sem ér majd zárul le a kampány a fesztiválszezon végeztével. A HungaroControl HR szakértői augusztus végén kezdik majd meg az AIRbility játékon elért eredmények és az adatbázis kiértékelését, a játékosok utókövetését. A legjobbak hamarosan meglátogathatják a budapesti irányító központot. A játék készítésekor az volt a cél, hogy olyan terméket készítsenek, mely segítségével a jövő légiforgalmi irányítóit is megtalálhatják.




Kapcsolódó cikkek:

További hírek:


Értékesítése/forgalma hány százalákát várja online/digitális csatornákból 2017-ben?

0-10%

11-20%

21-30%

31-40%

41-50%

51-60%

61-70%

71-80%

81-90%

91-100%

Hír küldése
Küldjön nekünk Ön is híreket! Kattintson a fenti linkre!