mediainfo - Médiások médiája
hírek | interjúk | jegyzet | tanulmányok | terminológia | karrier | képtár | videótár
Televízió Sajtó Outdoor/indoor Interaktív- és mobilmédia Mozi Rádió Média Hirdető Gazdaság Egyéb Ügynökség Integrált marketingkommunikáció Kutatás Médiastílus News in English

Ihász Ingrid (Rabbit)
MEC
digitális vezető


szakmai partnereink:























kommunikációs partnereink:
newsAgent hírfigyelő rendszer
Reklamporta.hu
Observer.hu
SzP.hu
mti.hu
Médiafigyelő - IMEDIA médiafigyelés
A Sony többségi részesedést szerzett a Httpoolban
2017-07-07 13:28 [Médiainfó - www.mediainfo.hu]

A Sony többségi részesedést szerzett a Httpool nemzetközi hirdetési hálózatban.

A szabályozó testületek jóváhagyására váró megállapodással létrejön az ipar legnagyobb digitális marketing- és hirdetéskezelő rendszere, amit világszerte több mint hatezer ügynökség és márka használ. A képviselt ügyfelek közt van a Twitter, a LinkedIn, a Spotify, valamint 30 latin-amerikai, illetve közép- és kelet-európai ország több mint ötezer helyi és globális képviselete.

"A megállapodás biztosítja az IMS-nek, hogy valóban globális céggé váljon a legnagyobb növekedési potenciálú területeken, Európa- és Ázsia-szerte. Az IMS és a Httpool teljes körű digitális marketingkampányokat kínál, segíti a partnereket a helyi piacok alapos megismerésében, és támogatja a helyi kiadókat, hirdetőket, a digitális piac és az üzleti élet résztvevőit" - mondta Gastón Taratuta, az IMS alapító-vezérigazgatója.

"Az IMS és a Httpool egyesülése közvetlen megoldást teremt a hirdetőknek, hogy helyi vagy nemzetközi kampányokat indítsanak, valamint lehetővé teszi a kiadóknak, hogy bővítsék az üzletüket a világ leggyorsabban növekvő feltörekvő piacain" - mondta Andy Kaplan, a Sony Pictures Television elnöke.

"Az IMS és a Httpool ugyanazon a célkitűzésen osztozik, így nem is álmodhatnánk alkalmasabb partnerről. A megállapodás fontos mérföldkő a Httpoolnak, és fontos elismerése a korábbi eredményeinknek. Az IMS-szel kötött szövetség további hajtóerőt ad a növekedésünknek, és biztosítja a saját megoldásaink globális elterjesztését" - mondta Aljosa Jenko, a Httpool alapító-vezérigazgatója.

"A Httpool és csapata fantasztikus nemzetközi pozíciót teremtettek a kiegészítő hirdetési technológiákkal, és az IMS-szel megegyező a vállalati kultúrájuk. Az erőink egyesítésével a két csoport maradandó hatást gyakorolhat a szélesebb digitális ökoszisztémára azáltal, hogy továbbra is nyitottak maradunk az innovációra, a kreativitásra és az együttműködésre." - mondta Taratuta.

"Magyországon 2016-ban jelent meg a Httpool, ahol a Twitter, LinkedIn és Spotify márkák kizárólagos képviselete mellett saját fejlesztésű technológiájával segíti az ügynökségeket és ügyfeleket digitális kampányaik kivitelezésében platformok széles spektrumán. Ez az egyesülés lehetőséget ad számunkra, hogy egyik legfőbb célkitűzésünk - a magyar piaci szereplők digitális képzése - egy újabb szintre lépjen és ősztől az IMS-nek köszönhetően több új - a képviselt márkákhoz kapcsolódó - képzéssel segítsük partnereinket céljaik elérésében" - tette hozzá Szelei Szabolcs, a Httpool globális marketing és egyben a magyar szervezet vezetője.

A Miamiban székelő IMS-nek Brazíliában, Mexikóban, Argentínában, Kolumbiában, Chilében, Panamában, Peruban, Ecquadorban és Uruguayban is vannak irodái.
A Httpoolnak világszerte 19 irodája van a következő országokban: Indiában, Hong Kongban, Ausztriában, Bulgáriában, Csehországban, Horvátországban, Görögországban, Magyarországon, Koszovóban, Macedóniában, Lengyelországban, Romániában, Szerbiában, Szlovéniában, Észtországban, Lettországban, Litvániában, Ukrajnában és Oroszországban.



Kapcsolódó cikkek:

További hírek:


Értékesítése/forgalma hány százalákát várja online/digitális csatornákból 2017-ben?

0-10%

11-20%

21-30%

31-40%

41-50%

51-60%

61-70%

71-80%

81-90%

91-100%

Hír küldése
Küldjön nekünk Ön is híreket! Kattintson a fenti linkre!