mediainfo - Médiások médiája
hírek | interjúk | jegyzet | tanulmányok | terminológia | karrier | képtár | videótár
Televízió Sajtó Outdoor/indoor Interaktív- és mobilmédia Mozi Rádió Média Hirdető Gazdaság Egyéb Ügynökség Integrált marketingkommunikáció Kutatás Médiastílus News in English

Gáll Zsolt
Insomnia Middle East WLL
ügyvezető igazgató


szakmai partnereink:























kommunikációs partnereink:
newsAgent hírfigyelő rendszer
Reklamporta.hu
Observer.hu
SzP.hu
mti.hu
Médiafigyelő - IMEDIA médiafigyelés
A Petőfi és a Kossuth rádió éri el a legtöbb embert Magyarországon
2017-07-10 07:42 [MTI + Mediainfo.hu]

A Petőfi-t 1,77, a Kossuth-ot 1,58 millió ember hallgat bele naponta legalább öt percre, ami a hallgatók 21,5, illetve 19,2 százaléka - az Inspira Media Research legfrissebb adatai szerint.

A harmadik helyen a Rádió 1 hálózata végzett 9,6, a negyediken a Music FM 8,2, az ötödiken a Sláger FM 7,1 százalékkal; a hirdetői szempontból kiemelten fontos, 18-59 éves korcsoportban a Petőfi részaránya 21,7 százalék (azaz 1,28 millió hallgató), itt második a Rádió 1-é 12,4 százalék; harmadik a Kossuth 11,4, negyedik a Music FM 10,2 százalékkal, a Sláger FM eredménye 6,4 százalék.

Melles Katalin kutatási igazgató elmondta: a Petőfi szinte minden idősávban vezet, országosan a Kossuth rádió reggel nyolc óra előtt és a déli időszakban teljesít a legjobban. Az igazgató hozzátette: különösen a reggeli műsorokban éles a verseny a rádiós piacon.

Budapesten viszont a Sláger FM vezet a napi 283 ezer hallgatót jelentő 19,1 százalékos részaránnyal, második a Music FM 16,8, harmadik a Petőfi 16,7, negyedik a Kossuth rádió 16,2 százalékkal, az ötödik hely a Rádió 1-é, 13.3 százalékos mutatóval.

A fővárosi kereskedelmi célcsoportban a Music FM 20,7 százalékon állt a májusi adatfelvételkor, ami napi átlagban 216 ezer hallgatót jelent, a Sláger FM 20,5, a Rádió 1 16,7, a Petőfi 16,0, a Kossuth 10,1 százalékot hozott.

Géczi Tamás, az Inspira Media Research ügyvezető igazgatója arról beszélt: a helyi rádiók voltak a nagy nyertesei annak, hogy tavaly év végén lejárt a Class FM műsorszórási engedélye, és a számok azt mutatják, hogy a legtöbben megőrizték vagy még fokozni is tudták az akkor szerzett előnyüket.


Kapcsolódó cikkek:

További hírek:


Értékesítése/forgalma hány százalákát várja online/digitális csatornákból 2017-ben?

0-10%

11-20%

21-30%

31-40%

41-50%

51-60%

61-70%

71-80%

81-90%

91-100%

Hír küldése
Küldjön nekünk Ön is híreket! Kattintson a fenti linkre!