mediainfo - Médiások médiája
hírek | interjúk | jegyzet | tanulmányok | terminológia | karrier | képtár | videótár
Televízió Sajtó Outdoor/indoor Interaktív- és mobilmédia Mozi Rádió Média Hirdető Gazdaság Egyéb Ügynökség Integrált marketingkommunikáció Kutatás Médiastílus News in English
Bauer András
Bauer András
Budapesti Corvinus Egyetem
egyetemi docens


szakmai partnereink:























kommunikációs partnereink:
newsAgent hírfigyelő rendszer
Reklamporta.hu
Observer.hu
SzP.hu
mti.hu
Médiafigyelő - IMEDIA médiafigyelés
Kampány a Vibertól
2017-07-11 16:59 [Médiainfó - www.mediainfo.hu]

A világ egyik vezető üzenetküldő alkalmazása, a Viber elindította legújabb kampányát a Sziget Fesztivállal együttműködésben.

Július elejétől ingyenesen elérhetők a "Crazy Sztickerz by Sziget" animált matricák (közel 300.000 letöltéssel az első három nap) és a Sziget publikus profiljának csevegőrobotja, David, aki "fesztivál concierge" -ként segíti a Szigetlakókat az egyhetes rendezvény alatt. A csomag legtöbbet megosztott animált matricája a "Make it double", amely már most megelőzte a tavalyi "Love" matrica rekordját.

A Sziget és a Viber új interaktív lehetőségekkel szeretné teljesebbé tenni a fesztiválozók élményét, így többek között bulizó unikornisokkal, zenélő majmokkal és különböző vicces kifejezésekkel dobhatják fel Viber beszélgetéseiket azok a felhasználók, akik letöltik a Sziget "Crazy Sztickerz by Sziget" ingyenesen elérhető matricacsomagját. A színes figurák bővített tárháza mellett David, a Sziget Viber publikus profiljának csevegőrobotja is új munkakört kapott: fesztivál concierge-ként már jegyrendelésben, későbbiekben pedig az aktuális programokban és időjárás előrejelzésében is segít a rendezvényre látogatóknak.

A Sziget Fesztivál és a Viber együttműködése tavaly indult, és sikerességét bizonyítja a 2016-os matricák közel 1,5 milliós letöltése és 8 milliós megosztása.

"A Sziget mindig is igyekezett új megoldások felé fordulni, azokat felhasználni a fesztiválkommunikációban" - mondta Kádár Tamás a Sziget Szervezőiroda vezetője. "Most elsőként mi alkalmazunk a Viberen animált fesztivál matricát, ami Magyarországon is egyedülinek számít" - tette hozzá Kádár.


Kapcsolódó cikkek:

További hírek:


Értékesítése/forgalma hány százalákát várja online/digitális csatornákból 2017-ben?

0-10%

11-20%

21-30%

31-40%

41-50%

51-60%

61-70%

71-80%

81-90%

91-100%

Hír küldése
Küldjön nekünk Ön is híreket! Kattintson a fenti linkre!