mediainfo - Médiások médiája
hírek | interjúk | jegyzet | tanulmányok | terminológia | karrier | képtár | videótár
Televízió Sajtó Outdoor/indoor Interaktív- és mobilmédia Mozi Rádió Média Hirdető Gazdaság Egyéb Ügynökség Integrált marketingkommunikáció Kutatás Médiastílus News in English
Klenovszki János
Klenovszki János
NRC Kft.
ügyvezető igazgató


szakmai partnereink:























kommunikációs partnereink:
newsAgent hírfigyelő rendszer
Reklamporta.hu
Observer.hu
SzP.hu
mti.hu
Médiafigyelő - IMEDIA médiafigyelés
Elindult a Priceless Croatia program
2017-07-13 09:17 [Médiainfó - www.mediainfo.hu]

Horvátország lett a Mastercard Priceless Cities programjának legújabb tagja.

Az idei nyári főszezonban már Horvátországot is érdemes megcéloznia a különleges és exkluzív élményekre vágyó Mastercard kártyabirtokosoknak: a priceless.com/Croatia oldalon számos olyan ajánlat közül válogathatnak, amelyeket csak számukra tesz elérhetővé a kártyatársaság.

Horvátország fantasztikus tengerpartjaival, történelmi látnivalóival, gazdag gasztronómiai és zenei világával, valamint kellemes klímájával méltán sorolható a világ legnépszerűbb úticéljai közé - 2016-ban 15,5 millió turista látogatott el ide a világ minden tájáról. A Priceless Croatia nevű program a turistáknak és a helyi kártyabirtokosoknak egyaránt lehetővé teszi, hogy teljesen új oldaláról ismerjék meg az országot, legyen szó gasztronómiáról, kultúráról, szórakozásról vagy vásárlásról.

"A kutatásaink azt mutatják, hogy az embereket a tárgyi emlékek helyett sokkal inkább az autentikus élmények érdeklik. Ugyanakkor a pénznek a világ felfedezésében mégis fontos katalizátor szerep jut. Erre alapozva hoztuk létre a Priceless Cities programot, amivel kártyabirtokosok millióinak szeretnék hozzáférést adni különleges, lélegzetelállító élményekhez világszerte. Nagyon örülünk, hogy már Horvátország is csatlakozott a programhoz, hiszen az ország természeti szépségeinek, gazdag gasztronómiájának és kulturális örökségének köszönhetően egyre népszerűbb a turisták körében - ez pedig nagyszerű lehetőség a felbecsülhetetlen élmények szerzéséhez." - mondta Helena Trajkovski a Mastercard Horvátországért és Szlovéniáért felelős marketing vezetője.

A Mastercard kártyabirtokosok egy egyszeri regisztrációt követően máris élhetnek az egynapos kirándulás lehetőségével a lenyűgöző Kék - és Zöld - barlangokban Biąevo szigetén. Ezt egy kulináris élmény követheti a Palmiľana Meneghello nevű étteremben a Paklinski szigeteken. Ezen felül hajózhatnak a Neretván, miközben a folyóvölgyben gyönyörködnek, vagy éppen az isztriai Zigante étteremben kóstolhatnak szarvasgombát. A még ennél is különlegesebb élményre vágyók egy bűvész társaságában járhatják be a zadari Illúziók Múzeumát. A programlehetőségek között van még egyedi városnézés Dubrovnikban, szabadtéri concert VIP vendégként ©ibenikben, vagy VIP belépő backstage túrával az Ultra fesztiválra.

"A Mastercardnál büszkék vagyunk arra, hogy egyszeri és megismételhetetlen élményekkel ajándékozzuk meg az itt élőket és ide látogatókat. A programban részt vevő partnereink csak és kizárólag a Mastercard kártyabirtokosok számára biztosítják ezeket. Azzal, hogy belépett a Priceless Cities programba, Horvátország a fogyasztók hűségét szeretné meghálálni és biztosítani, hogy az élményekkel teli utazás készpénzmentes is lehessen. Ezzel egy időben további kereskedőkkel együttműködve bővíteni is szeretnénk majd a turisztikai ajánlatokat és ezzel is hozzájárulni, hogy hazánk világszínvonalú úticél legyen." - mondta Sanja ®igić a Mastercard Horvátországért felelős vezetője.



Kapcsolódó cikkek:

További hírek:


Értékesítése/forgalma hány százalákát várja online/digitális csatornákból 2017-ben?

0-10%

11-20%

21-30%

31-40%

41-50%

51-60%

61-70%

71-80%

81-90%

91-100%

Hír küldése
Küldjön nekünk Ön is híreket! Kattintson a fenti linkre!