mediainfo - Médiások médiája
hírek | interjúk | jegyzet | tanulmányok | terminológia | karrier | képtár | videótár
Televízió Sajtó Outdoor/indoor Interaktív- és mobilmédia Mozi Rádió Média Hirdető Gazdaság Egyéb Ügynökség Integrált marketingkommunikáció Kutatás Médiastílus News in English
Kosár Zoltán
Kosár Zoltán
Media Balance Kft.
értékesítési igazgató


szakmai partnereink:























kommunikációs partnereink:
newsAgent hírfigyelő rendszer
Reklamporta.hu
Observer.hu
SzP.hu
mti.hu
Médiafigyelő - IMEDIA médiafigyelés
A VIASAT3-on debütál a Feleségek luxuskivitelben
2017-07-14 16:32 [Médiainfó - www.mediainfo.hu]

Egyedülálló formátummal, különleges szereplőkkel és mérhetetlen luxussal jelentkezik a VIASAT3 idén ősszel.

A Feleségek luxuskivitelben című reality az amerikai The Real Housewives formátum alapján készül.

A The Real Housewives franchise sorozat először 2006-ban a kaliforniai Orange megyében indult el, majd 10 sikeres év után összesen 9 amerikai változata született - Orange megye, New York, Atlanta, New Jersey, Washington DC, Beverley Hills, Miami, Potomac és Dallas városaiban. Ezt követően 2011-ben, miután az NBCUniversal International világpiacra bocsátotta a sorozatot, számos nemzetközi verziója is megjelent. Többek között Melbourne, Sydney, Athén és Párizs után végre Budapesten is bepillantást nyerhetünk olyan fényűző luxusban élő hölgyek kicsit sem mindennapi életébe, akik a sikert, és a sikereik által elért életszínvonalukat többek közt hihetetlen ambíciójuknak, vállalkozó szellemüknek, fáradhatatlan kitartásuknak és kiváló üzleti érzéküknek köszönhetik. A műsor szereplőinek élete igazából olyan, amire minden nő vágyik. Igazi cosmopoliták, nagy gazdagságban élnek, viszont ezzel nem elégedtek meg, hanem kezükbe vették az életük irányítását.

A kamerák azonban nem csupán a lebilincselő pompát, csillogást és kiváltságos életstílust mutatják be, hanem betekintést nyújtanak a jómódban élő feleségek drámai pillanataiba és magánéleti problémáiba is. Hiszen a célok megvalósítása és a felső társadalmi rétegbe való hovatartozás, az állandó megfelelési kényszer rengeteg feszültséggel és stresszes életmóddal jár együtt.

Temesvári Marietta, a Sony Pictures Television Networks CE regionális programigazgatója elmondta: "Nagy örömünkre szolgál, hogy bemutathatjuk ezt az izgalmas formátumot a magyar nézőknek. A VIASAT3 mindig is bátran kísérletezett a formátumokkal, a The Real Housewives-zal pedig idén új szintre emeljük az egyedi tartalmainkat, egyben megduplázva a saját gyártású műsoraink számát."

A magyar változat forgatása már javában zajlik a főszereplőkkel. Aki pedig ősszel a VIASAT3 kameráit beengedi tehetős mindennapjaiba, az nem más, mint Rubint Réka fitnessguru, Farkas Rita étteremtulajdonos, a filmproducer és modell Csősz Boglárka, az operettszínésznő Köllő Babett, a gyermekruha-tervező Márfai Dalma, és a modell Vasvári Vivien. Mindannyian különböző egyéniségek, annyi mindenesetre közös bennük, hogy jelentős vagyon áll mögöttük. A heti egy epizóddal jelentkező műsorban időről időre családtagjaik és legjobb barátaik is felbukkannak majd.


Kapcsolódó cikkek:

További hírek:


Értékesítése/forgalma hány százalákát várja online/digitális csatornákból 2017-ben?

0-10%

11-20%

21-30%

31-40%

41-50%

51-60%

61-70%

71-80%

81-90%

91-100%

Targoncavezető
[2017-08-15]
Targoncavezető
[2017-08-01]
tovább  
Hír küldése
Küldjön nekünk Ön is híreket! Kattintson a fenti linkre!