mediainfo - Médiások médiája
hírek | interjúk | jegyzet | tanulmányok | terminológia | karrier | képtár | videótár
Televízió Sajtó Outdoor/indoor Interaktív- és mobilmédia Mozi Rádió Média Hirdető Gazdaság Egyéb Ügynökség Integrált marketingkommunikáció Kutatás Médiastílus News in English
Magyar Judith
Magyar Judith
SAP AG
kommunikációs igazgató


szakmai partnereink:























kommunikációs partnereink:
newsAgent hírfigyelő rendszer
Reklamporta.hu
Observer.hu
SzP.hu
mti.hu
Médiafigyelő - IMEDIA médiafigyelés
Hírességek buzdítanak a felfedezésre
2017-07-17 17:20 [Médiainfó - www.mediainfo.hu]

Több ismert ember is csatlakozott a Magyar Turisztikai Ügynökség "Magyarország Rád vár" kampányához.

2017 június végén indította el a Magyar Turisztikai Ügynökség (MTÜ) belföldi turizmust népszerűsítő kampányát. A több hónapon át tartó akció során olyan természeti és épített értékekre hívják fel a figyelmet, amelyek méltán lehetnek kiemelt turisztikai célpontok. Az ügynökség fő törekvése, hogy megismertesse hazánk - talán kevésbé előtérben lévő - felfedezésre váró kincseit a nagyközönséggel és az utazókkal.

Az MTÜ felkérésére több híresség is csatlakozott a programhoz. Többek között Mádai Vivien, a TV2 műsorvezetője is vállalta, hogy népszerűsíti a belföldi turizmust. A televíziós így fogalmazott:

"Ha utazás, akkor inkább belföld, rengeteget utazunk itthon. Lokálpatrióta vagyok, nagyon szeretek itthon élményeket gyűjteni, nehezen hagyom itt Magyarországot, hiszen nagyon szép hely, rengeteg gyönyörű vidékkel. Fontos számomra az, hogy megismertessem a kisfiammal a szép magyar tájakat. Rengeteg olyan hely van, amit érdemes megnézni. Azt látom, hogy egyre nyitottabban állnak az emberek Magyarország megismeréséhez és egyre jobban érdeklődnek a belföldi utazások iránt is. Annyi felfedezetlen rejtett vidék van hazánkban, hogy kár lenne kihagyni őket, ráadásul mind közel van!"

A műsorvezető mellett Nagy László, a magyar férfi kézilabda válogatott csapatkapitánya, a Telekom Veszprém kézilabdacsapatának tagja is a kampány egyik arca és népszerűsítője. Nagy László a kampánnyal kapcsolatban elmondta:

"Azt gondolom, hogy Magyarország az elmúlt években nagyon sokat fejlődött. Ez a kampány nagyon fontos és előnyös lehet mindenki számára. A családommal együtt azért veszünk részt, mert rengeteg gyönyörű és felfedezésre váró hely van még Magyarországon, amit úgy gondolom, mindenkinek érdemes meglátogatni. A családommal mi a Balatont, valamint a gasztronómiai élményeket nyújtó helyeket, borvidékeket választjuk leggyakrabban. A pihenésünk legfőbb szempontjai pedig, hogy a választott úti cél nyugodt, gyermekbarát, sportolásra és kikapcsolódásra alkalmas helyszín legyen. Az emberek vegyék a bátorságot, és induljanak el, mert rengeteg olyan helyet meg tudnak látogatni, amelyekről nem is gondolnák, hogy mennyi csodát rejt."



Kapcsolódó cikkek:

További hírek:


Értékesítése/forgalma hány százalákát várja online/digitális csatornákból 2017-ben?

0-10%

11-20%

21-30%

31-40%

41-50%

51-60%

61-70%

71-80%

81-90%

91-100%

Hír küldése
Küldjön nekünk Ön is híreket! Kattintson a fenti linkre!