mediainfo - Médiások médiája
hírek | interjúk | jegyzet | tanulmányok | terminológia | karrier | képtár | videótár
Televízió Sajtó Outdoor/indoor Interaktív- és mobilmédia Mozi Rádió Média Hirdető Gazdaság Egyéb Ügynökség Integrált marketingkommunikáció Kutatás Médiastílus News in English
Kerti Attila
Kerti Attila
Maximize
ügyvezető igazgató


szakmai partnereink:























kommunikációs partnereink:
newsAgent hírfigyelő rendszer
Reklamporta.hu
Observer.hu
SzP.hu
mti.hu
Médiafigyelő - IMEDIA médiafigyelés
OTP Bank Selfie Színpad a VUF-on
2017-07-20 16:07 [Médiainfó - www.mediainfo.hu]

A hazai fesztiválpaletta egyik legkedvesebb darabja, az OTP Bank Veszprémi Utcazene fesztivál (VUF) elkezdődött.

A 4 nap alatt, 11 helyszínen, 62 produkció, összesen 168 koncert hangzik el. A főtámogató OTP Bank egy látványos helyszínnel, a Selfie Színpaddal jelentkezett.

2009 óta támogatja az OTP Bank a hazai fesztiválfelhozatal egyik legegyedibb darabját, a Veszprémi Utcazene Fesztivált. A főtámogató idei újdonsága, hogy felépül egy úgynevezett Selfie Színpad is az Utcazene Fesztiválon. A Kossuth Lajos utcai helyszínen túlméretezett hangszerekkel fotózkodhatnak az érdeklődők. Aki a #otpvuf2017-el feltölt az instára egy fotót és a legtöbb like-ot kapja, fejhallgatót, hordozható hangszórót valamit egy éves Spotify előfizetés nyerhet.

A fesztivál partnerei: Veszprém városa, a Szerencsejáték Zrt, az Arconic, az MVM, az E-on, az NKA, az MTÜ, a Lasselsberger-Knauf Kft., a Lajvér bor, a meló-diák, a Man At Work, a Food Truck Show Hungary, a Földesi-Herpai ügyvédi iroda, a Generali és a Klímacentrum.


Kapcsolódó cikkek:

További hírek:


Értékesítése/forgalma hány százalákát várja online/digitális csatornákból 2017-ben?

0-10%

11-20%

21-30%

31-40%

41-50%

51-60%

61-70%

71-80%

81-90%

91-100%

Hír küldése
Küldjön nekünk Ön is híreket! Kattintson a fenti linkre!