mediainfo - Médiások médiája
hírek | interjúk | jegyzet | tanulmányok | terminológia | karrier | képtár | videótár
Televízió Sajtó Outdoor/indoor Interaktív- és mobilmédia Mozi Rádió Média Hirdető Gazdaság Egyéb Ügynökség Integrált marketingkommunikáció Kutatás Médiastílus News in English
Kerti Attila
Kerti Attila
Maximize
ügyvezető igazgató


szakmai partnereink:























kommunikációs partnereink:
newsAgent hírfigyelő rendszer
Reklamporta.hu
Observer.hu
SzP.hu
mti.hu
Médiafigyelő - IMEDIA médiafigyelés
Ismét indul a GroupM Akadémia
2017-07-27 13:15 [Médiainfó - www.mediainfo.hu]

2017 októberében kezdődik a következő képzés, a toborzás már folyik. Az akadémisták Magyarország legnagyobb médiaügynökségi csoportjánál szerezhetnek gyakorlatot.

Immár harmadik képzési körét indítja októberben a GroupM rendhagyó utánpótlásnevelő programja, a GroupM Akadémia. A következő gyakornoki program a tervek szerint októberben rajtol, és négy hónapig tart. A toborzás július 24-én kezdődött, és augusztus végéig várják a jelentkezéseket. A programba olyan felsőoktatási hallgatókat és pályakezdőket vár a GroupM, akiket érdekel a digitális marketing, a média, az új marketingtechnológiák használata.

A GroupM Akadémia célja, hogy a tehetséges pályakezdő és felsőoktatásban tanuló fiatalok számára még vonzóbbá tegye az online marketing szakmát, és persze támogatást nyújtson az iparág folyamatos munkaerőhiányának enyhítéséhez. A program egyik különlegessége, hogy a képzés során a hallgatók mindvégig fizetést kapnak, és az azt elvégző legtehetségesebb fiatalok számára a GroupM ügynökségek munkalehetőséget biztosítanak.

"Az első turnus nyomán nyolc fiatal szakemberrel gazdagodtunk, és már a második akadémista csoport is túl van a képzés felén. A GroupM Akadémia számunkra HR- és marketingszakmai szempontból is izgalmas tanulási folyamat, a képzési programot a piaci igények szerint finomhangoljuk, nagyban építve saját akadémistáink visszajelzéseire is. Az első lépések bizakodásra adnak okot, és úgy véljük, hogy az olyan egyszerre népszerű és nehéz területeken is tudunk tenni a megfelelő utánpótlásnevelésért, mint amilyen a PPC és a programmatic. Azt gondoljuk, hogy a képzési programunk unikális a magyar piacon, ezért bíztatom a fiatal tehetségeket a csatlakozásra!" - mondta el Török Diána, a GroupM Head of Digital Future munkatársa, a képzés vezetője.



Kapcsolódó cikkek:

További hírek:


Értékesítése/forgalma hány százalákát várja online/digitális csatornákból 2017-ben?

0-10%

11-20%

21-30%

31-40%

41-50%

51-60%

61-70%

71-80%

81-90%

91-100%

Hír küldése
Küldjön nekünk Ön is híreket! Kattintson a fenti linkre!