mediainfo - Médiások médiája
hírek | interjúk | jegyzet | tanulmányok | terminológia | karrier | képtár | videótár
Televízió Sajtó Outdoor/indoor Interaktív- és mobilmédia Mozi Rádió Média Hirdető Gazdaság Egyéb Ügynökség Integrált marketingkommunikáció Kutatás Médiastílus News in English
Lakfalvi Lívia
Lakfalvi Lívia
VIVA! Promóció
ügyvezető


szakmai partnereink:























kommunikációs partnereink:
newsAgent hírfigyelő rendszer
Reklamporta.hu
Observer.hu
SzP.hu
mti.hu
Médiafigyelő - IMEDIA médiafigyelés
Az elektronikus banki szolgáltatások előnyben
2017-07-31 10:05 [MTI + Mediainfo.hu]

A fiatalok előnyben részesítik az elektronikus banki szolgáltatásokat, nagyobb arányban használják az internetbankot és a banki mobilalkalmazást az idősebbek.

A CIB Bank MTI-nek küldött reprezentatív kutatása szerint a 18-24 éves korosztály sok szempontból mást vár el a pénzügyi szolgáltatóktól, mint általában a lakosság. Az okostelefonos applikációt a teljes lakosság nagyjából egyharmada tartja fontos követelménynek a bankjával kapcsolatban, miközben a 18-24 éveseknél jóval magasabb, 45 százalékos ez az arány. A kutatás szerint e generáció 93 százaléka szokott mobileszközön internetezni, míg a teljes lakosság körében az arány 77 százalék.

A 18-24 évesek 90 százalékának van okostelefonja, 87 százalékuk pedig szokott applikációkat letölteni rá. Azok, akik már rendelkeznek bankkapcsolattal, a pénzintézetük mobilalkalmazását is nagyobb arányban használják, mint a teljes lakosság: a 18-24 év közöttiek 29 százaléka nyilatkozott úgy, hogy letöltötte bankja applikációját, míg a teljes lakosság körében ez az arány 19 százalék. A banki mobilalkalmazást még nem használó fiatalok 60 százaléka azonban nyitott arra, hogy egy éven belül elkezdje használni az applikációt.

Az internetbank is népszerűbb a fiatalok körében: a megkérdezett 18-24 évesek 73 százaléka intézett banki ügyet az elmúlt egy évben ezen a csatornán, míg a teljes lakosságra nézve ez az arány kicsit alacsonyabb, 69 százalék. A 18-24 évesek 53 százaléka szokott internetbankban átutalásokat végezni, 51 százalék ellenőrzi számlaegyenlegét, 12 százalék használja információszerzésre az internetbankot, 10 százalék pedig mobiltelefon feltöltésére.

A 18-24 évesek közel háromnegyede számára a bankválasztásban fontos szempont, hogy az adott pénzintézet milyen díjakon kínálja termékeit.


További hírek:


Értékesítése/forgalma hány százalákát várja online/digitális csatornákból 2017-ben?

0-10%

11-20%

21-30%

31-40%

41-50%

51-60%

61-70%

71-80%

81-90%

91-100%

Targoncavezető
[2017-08-15]
Targoncavezető
[2017-08-01]
tovább  
Hír küldése
Küldjön nekünk Ön is híreket! Kattintson a fenti linkre!