mediainfo - Médiások médiája
hírek | interjúk | jegyzet | tanulmányok | terminológia | karrier | képtár | videótár
Televízió Sajtó Outdoor/indoor Interaktív- és mobilmédia Mozi Rádió Média Hirdető Gazdaság Egyéb Ügynökség Integrált marketingkommunikáció Kutatás Médiastílus News in English
Bíró Gábor
Bíró Gábor
Mediabrands
Operatív igazgató


szakmai partnereink:























kommunikációs partnereink:
newsAgent hírfigyelő rendszer
Reklamporta.hu
Observer.hu
SzP.hu
mti.hu
Médiafigyelő - IMEDIA médiafigyelés
A Mastercard a Velencei Nemzetközi Filmfesztivál támogatója
2017-08-08 13:26 [Médiainfó - www.mediainfo.hu]

A Mastercard három évre szóló szponzori megállapodást kötött a Velencei Nemzetközi Filmfesztivállal.

Az együttműködés az idei velencei biennáléval kezdődik, augusztus 30. és szeptember 9. között. A támogatás alapját a Mastercard cannes-i filmfesztivállal és a Berlináléval fennálló partnersége adja, így a mozirajongók még több felbecsülhetetlen élményt szerezhetnek.

A Mastercard közelmúltban publikált Cinema and the Cities kutatása világossá tette, hogy a szórakozási lehetőségek között a mozi szerepe kiemelkedő. A kutatás során világszerte hét nagyváros lakóit kérdezték kikapcsolódási szokásaikról, és az derült ki, hogy az utazás és az étterembe járás után a mozi a harmadik legkedveltebb szabadidős tevékenység.

David Molina, a Mastercard európai fogyasztói marketingért és szponzorációért felelős alelnöke elmondta: "A Velencei Nemzetközi Filmfesztivál egy különleges esemény, ahol a mozi iránti rajongás egy mágikus és ikonikus helyszínen kap teret. Ez egy olyan kombináció, amely tökéletesen illeszkedik a Mastercard "felbecsülhetetlen" (Priceless) koncepciójához, amely mára komoly történelemmel bír: az elmúlt 20 évben világszerte 112 országban és 53 különböző nyelven volt és van jelen. A legújabb támogatási megállapodásunk is azt a célt szolgálja, hogy kártyabirtokosainknak új élményeket adjunk. Ahelyett, hogy "csak" nézőként kísérnék az eseményeket, ott lehetnek a helyszínen, vagy a digitális csatornákon keresztül kaphatnak különleges tartalmakat. Várakozással tekintünk egy hosszú és sikeres együttműködésre a Velencei Filmfesztivállal, a filmnaptár különleges eseményével."

Az együttműködést egy kommunikációs kampány is kiegészíti "nézőből résztvevővé" (Going from watching it to living it) címmel, mellyel a közösségi médiában, a vörös szőnyeg környékén, valamint a velencei repülőtér termináljain találkozhatunk.


Kapcsolódó cikkek:

További hírek:


Értékesítése/forgalma hány százalákát várja online/digitális csatornákból 2017-ben?

0-10%

11-20%

21-30%

31-40%

41-50%

51-60%

61-70%

71-80%

81-90%

91-100%

Targoncavezető
[2017-08-15]
Targoncavezető
[2017-08-01]
tovább  
Hír küldése
Küldjön nekünk Ön is híreket! Kattintson a fenti linkre!