mediainfo - Médiások médiája
hírek | interjúk | jegyzet | tanulmányok | terminológia | karrier | képtár | videótár
Televízió Sajtó Outdoor/indoor Interaktív- és mobilmédia Mozi Rádió Média Hirdető Gazdaság Egyéb Ügynökség Integrált marketingkommunikáció Kutatás Médiastílus News in English
Brindza Gábor
Brindza Gábor
Madhouse
Termékfejlesztési igazgató


szakmai partnereink:























kommunikációs partnereink:
newsAgent hírfigyelő rendszer
Reklamporta.hu
Observer.hu
SzP.hu
mti.hu
Médiafigyelő - IMEDIA médiafigyelés
Gömbsátorba és backstage túrákra hív a Szigeten a MTÜ
2017-08-08 14:45 [Médiainfó - www.mediainfo.hu]

Virtuális országjárással csábít felfedezésre a Magyar Turisztikai Ügynökség a Sziget fesztiválon.

A különleges túra a VOLT és a Balaton Sound fesztiválon is sikeres volt, több ezren vették fel a VR (virtuális valóság) szemüveget és járták körbe Magyarországot. A Szigeten viszont nem csak ezzel, hanem különleges backstage túrákkal is várja az MTÜ a Petőfi rádióval azokat, akik a HelloHungary óriás felirat előtt lefotózzák magukat.

A Magyar Turisztikai Ügynökség célja a fesztiválokon való megjelenésével az, hogy bemutassa és népszerűsítse a hazai úti célokat, és a kevésbé ismert kulturális és természeti értékeket. A nyári fesztiválokon ezért az MTÜ mindenhol azt mutatja meg a magyar és a külföldi látogatóknak is a saját helyszínén, hogy nem csak a színpadok környékén zajlik az élet, hanem érdemes felfedezni a fesztiválok tágabb környezetét is. Ez egy jó lehetőség arra, hogy a külföldről érkező fesztiválozókban felkeltse az érdeklődést az ország és az adott régió iránt, és megmutassa: Magyarország, mint turisztikai desztináció több, mint egy "fesztivál-ország". A magyar látogatókat pedig a virtuális túrák a rejtett kincsek felfedezésére buzdítja.

Az újszerűen bemutatott élményeket egy speciális eszköz, egy virtuális valóság szemüveg segítségével élhetik át a fesztiválok látogatói az MTÜ gömbsátrában. A virtuális országjárásokon olyan helyszíneket mutat be az ügynökség, mint például a Hegyestű a Balaton-felvidéken, a Megyer-hegyi tengerszem, az egerszalóki sódomb, vagy a tapolcai tavasbarlang, valamint az egyes fesztiválok környékének látnivalói, és maguk a fesztiválok is bejárhatóak virtuálisan is.

Elsőként a VOLT Fesztivál látogatói találkozhattak a különleges túrákkal, nekik Sopron belvárosának virtuális 360 fokos túrája készült el, de bejárhatták a környékbeli szőlészeteket, borospincéket, valamint Bükfürdőt is. A Balaton Soundon pedig többek között a Badacsonyt, Tihanyt és Veszprém belvárosát nézhették meg virtuálisan. Ezen a két fesztiválon már több ezren látogatták meg az MTÜ sátrát, és vettek részt a virtuális túrákon. A Sziget fesztiválon még több érdeklődőre számít a Magyar Turisztikai Ügynökség.

Ezen kívül social media játékokkal, nyereményekkel várja az MTÜ a fedezdfel és a hellohungary hashtaggel ellátott fotók feltöltőit, a VOLT és a Balaton Sound fesztivál helyszínéről több mint ezer ilyen fotó került fel a közösségi oldalakra. A Sziget fesztiválon pedig egy újabb játékot is elindít az MTÜ a Petőfi rádióval közösen. Több szerencsés is bejuthat abba a backstage-be, ahova csak a legnagyobb fellépő sztárok juthatnak be, és ahol például Pink és a többi világsztár ejtőzik a koncert előtt és után. Azok kapnak esélyt a különleges túrára, akik megkeresik a fesztiválon az óriás HelloHungary feliratot, lefotózzák magukat előtte, és a #hellohungary hashtaget is használják, amikor feltöltik a fotót. A játékról további részleteket a Magyar Turisztikai Ügynökség gömbsátrában és a Petőfi rádió élő bejelentkezéseiben tudhatnak meg az érdeklődők.

Az MTÜ júniusban indította el országos kommunikációs kampányát, amely hazai, kevésbé ismert kulturális, épített és természeti értékeket mutat be és népszerűsít. A kampánnyal arra inspirálja a magyar családokat, hogy minél többen, minél több időt töltsenek el belföldön az adott desztinációban - lehetőleg egy nappal többet, mint az elmúlt években.


Kapcsolódó cikkek:

További hírek:


Értékesítése/forgalma hány százalákát várja online/digitális csatornákból 2017-ben?

0-10%

11-20%

21-30%

31-40%

41-50%

51-60%

61-70%

71-80%

81-90%

91-100%

Hír küldése
Küldjön nekünk Ön is híreket! Kattintson a fenti linkre!