mediainfo - Médiások médiája
hírek | interjúk | jegyzet | tanulmányok | terminológia | karrier | képtár | videótár
Televízió Sajtó Outdoor/indoor Interaktív- és mobilmédia Mozi Rádió Média Hirdető Gazdaság Egyéb Ügynökség Integrált marketingkommunikáció Kutatás Médiastílus News in English
Hernádi Gábor
Hernádi Gábor
HD marketing, Star Network
Ügyvezető


szakmai partnereink:























kommunikációs partnereink:
newsAgent hírfigyelő rendszer
Reklamporta.hu
Observer.hu
SzP.hu
mti.hu
Médiafigyelő - IMEDIA médiafigyelés
Újra Mihalik Enikő a Coca-Cola magyarországi kampányfotóin
2017-08-22 09:15 [Marketinginfo.hu]

Ismét a gyönyörű Mihalik Enikő lesz a Coca-Cola kampányának arca, a nyár elmúltával is csodálhatjuk fotóit országszerte kicsiben és egész nagyban.

Enikő épülethálókról, óriásplakátokról, buszmegállókról, citylightokról mosolyog majd ránk. Az őszi közterületi márkakampányban nem csak kedvenc szupermodellünket láthatjuk majd; a híresség modelltársaival az esti kikapcsolódásra készülve szürcsöl majd Coca-Cola zero-t.

A tavaszi kampányban már láthattuk Enikőt, ahogy egy elegáns szórakozóhelyen, a bárpultot támasztva iszogatja az ikonikus Coca-Cola italát. Akkor is Byron Mollenido kapta lencsevégre a világszerte ismert és elismert magyar modellt. Most is a főleg Párizsban, Milánóban, Londonban és New Yorkban dolgozó divatfotós készítette Mihalik Enikőről a fényképeket. A szabadtéri, friss és laza kép hátterében ezúttal fővárosunk lesz látható - az ismert magyar látványosság és a magyar szupermodell még közelebb hozza a márkát a hazai rajongókhoz.

Enikő egyébként már tavasszal is boldogan vállalta, hogy ő legyen a Coca-Cola márka magyarországi nagykövete, és örömmel mondott igent a folytatásra is. Budapest a kedvenc városa, így nagyon tetszett neki a fotózás helyszíne, de élvezte az azzal járó munkát is: a júliusi rekkenő hőség ellenére fantasztikus hangulatban töltötték az időt a képen szereplő modelltársaival.

A 2017 elején bejelentett "Egy márka" stratégiának megfelelően a vállalat már nem kezeli külön márkaként a Coca-Cola cukormentes verzióit, hanem a vásárlók kezébe adja a választást. Ez a megközelítés a csomagolástól a reklámokig minden megjelenést érint. A Coca-Cola őszi kampányában Mihalik Enikő szupermodell a cukormentes zeróval jelenik majd meg.




Kapcsolódó cikkek:

További hírek:


Ön szerint hogyan alakul a magyar reklámpiac 2018-ról 2019-ra?

Több mint 5 százalékkal növekszik 2018-hoz képest

Kevesebb mint 5 százalékkal növekszik 2018-hoz képest

Kevesebb mint 5 százalékkal csökken 2018-hoz képest

Több mint 5 százalékkal csökken 2018-hoz képest

Körülbelül a 2018-as szinten marad

Hír küldése
Küldjön nekünk Ön is híreket! Kattintson a fenti linkre!