mediainfo - Médiások médiája
hírek | interjúk | jegyzet | tanulmányok | terminológia | karrier | képtár | videótár
Televízió Sajtó Outdoor/indoor Interaktív- és mobilmédia Mozi Rádió Média Hirdető Gazdaság Egyéb Ügynökség Integrált marketingkommunikáció Kutatás Médiastílus News in English
Hauk Zoltán
Hauk Zoltán
Rádió 1
kereskedelmi igazgató


szakmai partnereink:























kommunikációs partnereink:
newsAgent hírfigyelő rendszer
Reklamporta.hu
Observer.hu
SzP.hu
mti.hu
Médiafigyelő - IMEDIA médiafigyelés
Új főszerkesztő a Médiapiacnál
2017-08-24 13:48 [Médiainfó - www.mediainfo.hu]

Szeptember 1-től M. László Ferenc szakújságíró veszi át a Médiapiac magazin és a hozzá tartozó szakmai hírportál, a Médiapiac.com irányítását.

Az új főszerkesztő kinevezése része annak a megújulási folyamatnak, ami idén kezdődött, miután Magyarország legrégebben működő sajtófigyelője, az Observer Budapest Médiafigyelő Kft. megvásárolta a szaklap kiadási és konferenciaszervezési jogát. A kiadó célja az átalakuló hazai és nemzetközi médiavilág vonzó fórumává tenni a Médiapiac felületeit, értékes és praktikus szakmai tartalmakkal frissíteni a független médiumot.

A Médiapiac új főszerkesztője, M. László Ferenc korábban öt évig volt a Magyar Narancs, majd 2010 és 2015 között a HVG-csoport munkatársa. Részese volt a hvg.hu 2011-ben kezdődött megújításának, egy ideig a hírportál Itthon rovatának volt rovatvezető-helyettese. A hvg.hu az átalakulást követően közel megháromszorozta a látogatói számát.

2015 őszén a Népszabadság megújításán dolgozó Murányi András főszerkesztő hívására igazolt az országos napilaphoz, itt dolgozott az újság 2016. októberi bezárásáig. Ezt követően a Hír TV és a Magyar Nemzet munkatársa volt, de jelentek meg írásai a Libérationban, a Kreatívban, a Vasárnapi Hírekben is. Az elmúlt években rendszeresen publikált médiapiaci elemzéseket, egyik "krónikása" volt a piacot jelentős mértékben átalakító tulajdonosváltásoknak. Januárban pedig részt vett egy, az MTA által támogatott kutatásban is, amely a hazai print és online média viszonyának történetét vizsgálta. Két alkalommal, 2006-ban és 2013-ban Minőségi Újságírásért-díjban részesült.

A több mint 13 éves múlttal, komoly hagyományokkal bíró Médiapiac alapító-főszerkesztője, Szakács László nem távolodik el teljesen a laptól. A lap továbbra is számít szakmai tanácsaira és változatlanul fontos szerepet visz a Médiapiac konferenciáinak szervezésében.


További hírek:


Értékesítése/forgalma hány százalákát várja online/digitális csatornákból 2017-ben?

0-10%

11-20%

21-30%

31-40%

41-50%

51-60%

61-70%

71-80%

81-90%

91-100%

Hír küldése
Küldjön nekünk Ön is híreket! Kattintson a fenti linkre!