mediainfo - Médiások médiája
hírek | interjúk | jegyzet | tanulmányok | terminológia | karrier | képtár | videótár
Televízió Sajtó Outdoor/indoor Interaktív- és mobilmédia Mozi Rádió Média Hirdető Gazdaság Egyéb Ügynökség Integrált marketingkommunikáció Kutatás Médiastílus News in English
Hauk Zoltán
Hauk Zoltán
Rádió 1
kereskedelmi igazgató


szakmai partnereink:























kommunikációs partnereink:
newsAgent hírfigyelő rendszer
Reklamporta.hu
Observer.hu
SzP.hu
mti.hu
Médiafigyelő - IMEDIA médiafigyelés
Tovább nőtt a Rádió 1
2017-08-25 10:38 [Médiainfó - www.mediainfo.hu]

1,3 millióan választják naponta a Rádió 1-et.

2017 nyarán tovább nőtt a Rádió 1: a Kantar-Hoffmann-Mediameter konzorcium adatai szerint május-június-július hónapokban, az előző méréshez képest 160000 fővel több, közel 1,3 millió hallgató tartott naponta a legszórakoztatóbb műsorokkal és az igazi mai slágerekkel. A kereskedelmileg kiemelten fontos 15-59-es célcsoportban országosan és Budapesten is toronymagasan vezet a Balázsék című műsor.

A Rádió 1 hálózatának indulását (2016. November) követő időszakhoz képest közel megduplázta hallgatóinak számát - derül ki a Kantar-Hoffmann-Mediameter konzorcium legfrissebb, május-június-július havi felméréséből. Az igazi mai slágereknek és a Sebestyén Balázs nevével fémjelzett Balázsék című műsornak is otthont adó Rádió 1-et az elmúlt hónapokban napi szinten 1.297.000 hallgató követte, ezzel pedig továbbra is a leghallgatottabb kereskedelmi rádió az országban. A hallgatók száma mérésről mérésre növekszik, mára már a kereskedelmi szempontból kiemelten fontos 15-49-es korcsoportban is elérte az 1.000.000 főt. A fiatal felnőttek között, a 15-39-es célcsoportban a Rádió 1 bázisa a legnagyobb, a rádiózók 23,6 %-a, azaz 767.000-en választják naponta, ezzel a rádió már megelőzi az országos lefedettséggel rendelkező Petőfit is.

A 18-49 évesek korosztályában a Rádió 1 hálózatának hallgatottsága tovább nőtt és elérte a 21,02%-ot, ezzel az eredménnyel szinte azonos a hallgatottsága, mint a jelentősen nagyobb lefedettségű Petőfi rádiónak.

A reggeli rádióműsorok versenyében a Rádió 1 műsora, a Balázsék a fiatalok körében és a 15-59-es korosztályban is fölényesen vezet. Budapesten a 18-59-es célcsoportban stabilan piacvezető a Rádió 1, a reggeli műsorok között a Balázséknak nincs vetélytársa.

A Rádió 1 2017 nyarán meglátogatta a hallgatókat, ott volt a legfontosabb zenei fesztiválokon, lemezlovasai az ország legnagyobb rendezvényein léptek fel.

Szeptemberben pedig ismét Sebestyén Balázsék kelnek útra, hogy személyesen is találkozzanak a rajongókkal öt vidéki nagyvárosban.



Kapcsolódó cikkek:

További hírek:


Értékesítése/forgalma hány százalákát várja online/digitális csatornákból 2017-ben?

0-10%

11-20%

21-30%

31-40%

41-50%

51-60%

61-70%

71-80%

81-90%

91-100%

Hír küldése
Küldjön nekünk Ön is híreket! Kattintson a fenti linkre!