mediainfo - Médiások médiája
hírek | interjúk | jegyzet | tanulmányok | terminológia | karrier | képtár | videótár
Televízió Sajtó Outdoor/indoor Interaktív- és mobilmédia Mozi Rádió Média Hirdető Gazdaság Egyéb Ügynökség Integrált marketingkommunikáció Kutatás Médiastílus News in English
Dr. Eszes Tamás, főiskolai tanár...
Dr. Eszes István
Budapesti Gazdasági Főiskola
főiskolai tanár


szakmai partnereink:























kommunikációs partnereink:
newsAgent hírfigyelő rendszer
Reklamporta.hu
Observer.hu
SzP.hu
mti.hu
Médiafigyelő - IMEDIA médiafigyelés
Új főtitkár a DIMSZ élén
2017-08-29 10:07 [Marketinginfo.hu]

Augusztustól Somogyi Endre váltja Lugosi Boglárkát a DIMSZ főtitkári pozíciójában.

A Direkt és Interaktív Marketing Szövetség (DIMSZ) augusztustól működik együtt Somogyi Endrével, aki a szervezet főtitkári teendőit látja el. "Célunk, hogy a DIMSZ szolgáltató szervezetként, hatékonyan biztosítson hátteret a szakmai munkának, meg tudjuk mutatni a piacnak az adatvezérelt kommunikáció előnyeit, képviseljük a piaci szereplők érdekeit, tájékoztatni tudjuk az érintett szereplőket az adat- és a fogyasztóvédelmi elvárásokról. Bízom abban, hogy Endre segítségével új lendülettel tudjuk folytatni a Bogi által megkezdett munkát." - mondta Huszics György a DIMSZ elnöke.

Somogyi Endre 2013-tól a Digitális Közönségmérési Tanács (DKT) ügyvezetője, az elmúlt 9 évben alapítója, elnökségi tagja, majd ügyvezetője volt a magyar IAB-nek, elnökségi tagja volt az IAB Europe-nak, előtte 7 évig az Adverticum fejlesztésért és üzletfejlesztésért felelős vezérigazgató-helyettese. Tanulmányait a Műszaki és Gazdaságtudományi Egyetemen (MBA) és a University of Hertfordshire-en (BBA) végezte. Endre a DIMSZ főtitkári megbízatását augusztus elejétől vállalta megtartva a DKT ügyvezetői tisztségét.

A Direkt és Interaktív Marketing Szövetség a hazai adatvezérelt marketing piac szereplőinek érdekképviseletét látja el. Fő irányvonala a közös ágazati kommunikáció, valamint az adatvezérelt kommunikáció elismertségének erősítése mind a marketingkommunikációs szakma, mind a fogyasztók felé. Kiemelten foglalkozik az adatvédelmi és a területhez kapcsolódó fogyasztóvédelmi kérdésekkel, valamint szakmai rendezvények és workshopok megrendezésével. Közel 60 tagvállalata nyolc szakterületi tagozat munkájában vesz részt.



Kapcsolódó cikkek:

További hírek:


Értékesítése/forgalma hány százalákát várja online/digitális csatornákból 2017-ben?

0-10%

11-20%

21-30%

31-40%

41-50%

51-60%

61-70%

71-80%

81-90%

91-100%

Hír küldése
Küldjön nekünk Ön is híreket! Kattintson a fenti linkre!