mediainfo - Médiások médiája
hírek | interjúk | jegyzet | tanulmányok | terminológia | karrier | képtár | videótár
Televízió Sajtó Outdoor/indoor Interaktív- és mobilmédia Mozi Rádió Média Hirdető Gazdaság Egyéb Ügynökség Integrált marketingkommunikáció Kutatás Médiastílus News in English
Pakots Zsolt
Pakots Zsolt
Advenio Zrt., HírTV Zrt., Lánchíd Rádió Kft.
vezérigazgató, gyártási igazgató


szakmai partnereink:























kommunikációs partnereink:
newsAgent hírfigyelő rendszer
Reklamporta.hu
Observer.hu
SzP.hu
mti.hu
Médiafigyelő - IMEDIA médiafigyelés
Új főtitkár a DIMSZ élén
2017-08-29 10:07 [Marketinginfo.hu]

Augusztustól Somogyi Endre váltja Lugosi Boglárkát a DIMSZ főtitkári pozíciójában.

A Direkt és Interaktív Marketing Szövetség (DIMSZ) augusztustól működik együtt Somogyi Endrével, aki a szervezet főtitkári teendőit látja el. "Célunk, hogy a DIMSZ szolgáltató szervezetként, hatékonyan biztosítson hátteret a szakmai munkának, meg tudjuk mutatni a piacnak az adatvezérelt kommunikáció előnyeit, képviseljük a piaci szereplők érdekeit, tájékoztatni tudjuk az érintett szereplőket az adat- és a fogyasztóvédelmi elvárásokról. Bízom abban, hogy Endre segítségével új lendülettel tudjuk folytatni a Bogi által megkezdett munkát." - mondta Huszics György a DIMSZ elnöke.

Somogyi Endre 2013-tól a Digitális Közönségmérési Tanács (DKT) ügyvezetője, az elmúlt 9 évben alapítója, elnökségi tagja, majd ügyvezetője volt a magyar IAB-nek, elnökségi tagja volt az IAB Europe-nak, előtte 7 évig az Adverticum fejlesztésért és üzletfejlesztésért felelős vezérigazgató-helyettese. Tanulmányait a Műszaki és Gazdaságtudományi Egyetemen (MBA) és a University of Hertfordshire-en (BBA) végezte. Endre a DIMSZ főtitkári megbízatását augusztus elejétől vállalta megtartva a DKT ügyvezetői tisztségét.

A Direkt és Interaktív Marketing Szövetség a hazai adatvezérelt marketing piac szereplőinek érdekképviseletét látja el. Fő irányvonala a közös ágazati kommunikáció, valamint az adatvezérelt kommunikáció elismertségének erősítése mind a marketingkommunikációs szakma, mind a fogyasztók felé. Kiemelten foglalkozik az adatvédelmi és a területhez kapcsolódó fogyasztóvédelmi kérdésekkel, valamint szakmai rendezvények és workshopok megrendezésével. Közel 60 tagvállalata nyolc szakterületi tagozat munkájában vesz részt.



Kapcsolódó cikkek:

További hírek:




Hír küldése
Küldjön nekünk Ön is híreket! Kattintson a fenti linkre!