mediainfo - Médiások médiája
hírek | interjúk | jegyzet | tanulmányok | terminológia | karrier | képtár | videótár
Televízió Sajtó Outdoor/indoor Interaktív- és mobilmédia Mozi Rádió Média Hirdető Gazdaság Egyéb Ügynökség Integrált marketingkommunikáció Kutatás Médiastílus News in English
Mezriczky László
Mezriczky László
Ispiro Consulting Kft.
ügyvezető, tulajdonos


szakmai partnereink:























kommunikációs partnereink:
newsAgent hírfigyelő rendszer
Reklamporta.hu
Observer.hu
SzP.hu
mti.hu
Médiafigyelő - IMEDIA médiafigyelés
Szponzorációs együttműködések a Cinema City mozikban
2017-08-30 11:50 [Médiainfó - www.mediainfo.hu]

A Cinema City országos nyereményjáték sorozata a Tudd meg, mit nyertél idén nyáron! 2017-ben július 1 és augusztus 31 között valósul meg.

Ez idő alatt a mozijegy regisztrációjával rengeteg értékes nyereménnyel gazdagodhatnak a moziba látogatók. Az előző évekhez hasonlóan a nyereményjáték támogatóival idén is a Cinema City média osztálya a New Age Advertising koordinálta a tárgyalásokat.

A mozi on-screen és off-screen megjelenési lehetőségei mellett, a nyereményjátékhoz való csatlakozás számos előnnyel jár az egyes márkák számára, hiszen partneri megjelenések mellett erős márka kommunikációval vannak jelen a mozivásznon valamint a támogatók részesei lehetnek a Cinema City országos kommunikációjának is.

"A mozis szponzorációs lehetőségeket ismerte fel több nagy márka, és döntött úgy, hogy kihasználva a nyári magas nézettségű filmek kínálta célcsoport elérést, kiegészíti a mozi megjelenését a nyereményjáték szponzorációval, amit országos média kampány is erősít." - mondta Kiss Zsuzsanna a Cinema City New Age Média Értékesítési Igazgatója.

A játékban a számos mozis nyeremény mellett különböző ajándékok is megjelentek a szponzorok által. Többek között gazdára talál három Philips Saeco automata eszpresszó kávéfőző, valamint további kuponok, melyek akár 40%-os kedvezménnyel is beválthatóak a megjelölt Philips termékekre. A főnyeremény, melyet a legszerencsésebb moziba látogató elvihetett egy Opel Crossland X személyautó volt. Az Opellel történő együttműködés már hagyomány, hiszen több éve az Opel a fő partnere a nyereményjáték sorozatnak.



Kapcsolódó cikkek:

További hírek:


Értékesítése/forgalma hány százalákát várja online/digitális csatornákból 2017-ben?

0-10%

11-20%

21-30%

31-40%

41-50%

51-60%

61-70%

71-80%

81-90%

91-100%

Hír küldése
Küldjön nekünk Ön is híreket! Kattintson a fenti linkre!