mediainfo - Médiások médiája
hírek | interjúk | jegyzet | tanulmányok | terminológia | karrier | képtár | videótár
Televízió Sajtó Outdoor/indoor Interaktív- és mobilmédia Mozi Rádió Média Hirdető Gazdaság Egyéb Ügynökség Integrált marketingkommunikáció Kutatás Médiastílus News in English
Hauk Zoltán
Hauk Zoltán
Rádió 1
kereskedelmi igazgató


szakmai partnereink:























kommunikációs partnereink:
newsAgent hírfigyelő rendszer
Reklamporta.hu
Observer.hu
SzP.hu
mti.hu
Médiafigyelő - IMEDIA médiafigyelés
Újra a Republic Groupot választotta a Lapcom Zrt.
2017-08-30 13:52 [Médiainfó - www.mediainfo.hu]

A provokatív és figyelemfelkeltő tavaszi kampány folytatásaként szeptemberben újra egy merész és intenzív kampányba kezd a Bors napilap.

Magyarország második legnagyobb példányszámban értékesített bulvárlapja ez alkalommal is az idén 20 éves Republic Groupot választotta a kreatív koncepció és stratégia kidolgozására.

A tavaszi kampány alapjaiban változtatta meg a Bors eddigi kommunikációját, a teljesen új hangvételű, provokatív koncepció az egész ország figyelmét felkeltette.

"A Republic Grouppal idén kezdtük a közös munkát, és már az első kampánynak is nagy sikere volt. A csapat gyorsan ráhangolódott a feladatra, ráéreztek a bulvár ízére. A "Csak a Bors meg ne tudja" platform jól működött egész évben, bízunk benne, hogy ez a kampány is beváltja a hozzá fűzött reményeinket. Elégedettek vagyunk az elkészült spotokkal, és úgy látjuk, hogy a koncepció még nagyon sok lehetőséget tartogat a következő évre is." - nyilatkozta Simon Zsuzsa, a Lapcom Zrt. marketingvezetője.

Az elmúlt években a nyomtatott sajtóban tapasztalható volt, hogy ősszel visszaesik a napilapok iránti érdeklődés, amely az egész szektort rendkívül hátrányosan érinti. Az év során már 3 tévés kampánnyal jelentkezett a Lapcom Zrt. tulajdonában álló napilap, ám a legintenzívebb megjelenést őszre időzítették a fenti tendencia következtében.

"Mindannyian tudjuk, hogy a nyomtatott sajtó, főként a napilapok nehéz időszaknak néznek elébe. Éppen emiatt szinte a missziónknak érezzük azt, hogy a Lapcom Zrt.-nek valós megoldást és kézzel fogható eredményeket mutassunk fel egy-egy kampányidőszak végeztével. Szerintem a végeredmény alapján egyértelműen érzékelhető, hogy a Bors és a Republic harmonikus, konstruktív együttműködése lényegében kavicsot dobott az állóvízbe." - nyilatkozta Márton Szabolcs, a Republic Group kreatív igazgatója.

A Bors elsődleges alapköve, hogy mindig forró nyomon jár, és a leghamarabb leplezi a sztárok sötét titkait. A márka hazánk második legnagyobb példányszámban értékesített bulvárlapja, 58 ezres átlagos eladása az év eleji hatékony kampány időszakában, 4%-ot emelkedve 61 ezer fölé kúszott. Az új kampány követi a korábbi sikeres koncepciót: folytatódnak a leleplezések, reklámfilmek és nyomtatott hirdetések is a titkok felderítését, illetve a lebukás pillanatát dolgozzák fel könnyed, humoros formában.

"Saját nézőpontból forgatott trash-stílusú filmek születtek, amelyek bulvárosan szájbarágós stíluselemeket is tartalmaznak és minden esetben a csattanóra összpontosítanak. A mi célunk pontosan az volt, hogy valószerű helyzeteket mutassunk be és ne egy túlidealizált reklámkonform világot. A forgatásokat mindenki nagyon élvezte, az oldott hangulat segítette a felvételek hatékonyságát is. Érdekességként megemlíthető, hogy a lebukott milliárdos sztoriját egy olyan zuglói villaépületben forgattuk, amely számtalan külföldi produkciónak is otthont adott már. Többek között itt készültek Till Attila Pánik című nagyjátékfilmjének egyes részei, sőt még Keira Knightley is forgatott itt nemrégiben." - tette hozzá Ónodi Szabó Mátyás, a Republic Group szövegíró csapatának vezetője, aki egyben a reklámfilmek rendezője is.



"Lebukott a milliárdos" és "Csődbe ment a világhírű zenész" címre hallgató két új reklámfilmet augusztus 26-tól láthatják a nézők a TV-ben, de már elérhetőek a BorsOnline YouTube csatornáján is.




Kapcsolódó cikkek:

További hírek:


Értékesítése/forgalma hány százalákát várja online/digitális csatornákból 2017-ben?

0-10%

11-20%

21-30%

31-40%

41-50%

51-60%

61-70%

71-80%

81-90%

91-100%

Hír küldése
Küldjön nekünk Ön is híreket! Kattintson a fenti linkre!