mediainfo - Médiások médiája
hírek | interjúk | jegyzet | tanulmányok | terminológia | karrier | képtár | videótár
Televízió Sajtó Outdoor/indoor Interaktív- és mobilmédia Mozi Rádió Média Hirdető Gazdaság Egyéb Ügynökség Integrált marketingkommunikáció Kutatás Médiastílus News in English
Door Tamás, Juventus Rádió vezér...
Door Tamás
Mediaworks
megbízott vezérigazgató


szakmai partnereink:























kommunikációs partnereink:
newsAgent hírfigyelő rendszer
Reklamporta.hu
Observer.hu
SzP.hu
mti.hu
Médiafigyelő - IMEDIA médiafigyelés
Három GroupM-ügynökség a RECMA médiaügynökségi listája élén
2017-09-01 11:03 [Médiainfó - www.mediainfo.hu]

Az MEC, a Mindshare és a Mediacom foglalja el az első három helyet a 2016-os hazai médiaügynökségi rangsorban.

Tovább erősítette piacvezető pozícióját Magyarországon a GroupM médiaügynökségi csoport, amely az MEC-t, a Mediacomot, a Mindshare-t, a Maximize-t, a Maxust és a TRM-et foglalja magában.

A RECMA 2016-os költési rangsora alapján az MEC megőrizte korábbi vezető helyét, míg a Mindshare a teljes lista legnagyobb arányú növekedését elérve a második helyre került, a harmadik pozíciót pedig szintén két számjegyű növekedéssel a Mediacom szerezte meg.

A mennyiségi tényezőkön túlmenően a RECMA egyéb összesítéseiben a minőségi jellemzőket is vizsgálja, e téren szintén élvonalbeliek a GroupM-ügynökségek. A 2017. júliusi minőségi rangsorban az összes vizsgált hazai szereplő közül e három ügynökség kapta a legmagasabb (high profile) besorolást. A kutatócég összesen 17 tényezőt vizsgál a digitális és egyéb innovatív szolgáltatásoktól az üzletfejlesztésen és a versenyképességen át az ügyfélportfólió minőségéig.

A GroupM a minőségi mutatókat legalább olyan fontosnak tartja, mint a mennyiségieket. A piacvezető felelősségét felismerve olyan innovatív szolgáltatásokat hoz be a magyar piacra, mint a programmatic (Xaxis), az egyedi performance megoldások, valamint a piac HR-kihívásaira reagálni kívánó GroupM Akadémia utánpótlásnevelő program. Emellett rendszeresen jelenik meg előadókkal az iparági konferenciákon, fontosnak tartva az aktív piaci tudásmegosztást.



Kapcsolódó cikkek:

További hírek:


Értékesítése/forgalma hány százalákát várja online/digitális csatornákból 2017-ben?

0-10%

11-20%

21-30%

31-40%

41-50%

51-60%

61-70%

71-80%

81-90%

91-100%

Hír küldése
Küldjön nekünk Ön is híreket! Kattintson a fenti linkre!