mediainfo - Médiások médiája
hírek | interjúk | jegyzet | tanulmányok | terminológia | karrier | képtár | videótár
Televízió Sajtó Outdoor/indoor Interaktív- és mobilmédia Mozi Rádió Média Hirdető Gazdaság Egyéb Ügynökség Integrált marketingkommunikáció Kutatás Médiastílus News in English
Dr. Eszes Tamás, főiskolai tanár...
Dr. Eszes István
Budapesti Gazdasági Főiskola
főiskolai tanár


szakmai partnereink:























kommunikációs partnereink:
newsAgent hírfigyelő rendszer
Reklamporta.hu
Observer.hu
SzP.hu
mti.hu
Médiafigyelő - IMEDIA médiafigyelés
A Google Launchpad Accelerator program
2017-09-05 10:25 [Marketinginfo.hu]

Már lehet pályázni a Google startupokat támogató Launchpad Accelerator programjára, amely kifejezetten a már nagy, erős pozíciójú vállalkozásokat célozza.

A kiválasztott startupok az 50 000 dolláros (körülbelül 12,8 millió forintos) pénzbeli támogatás mellett részvételt nyernek a vállalat kéthetes San Franciscó-i képzőtáborába. A programra magyar startupok jelentkezését is várják.

A Google egyre több olyan kezdeményezést indít világszerte, amely a startupok és vállalkozók támogatását szolgálja. A Launchpad Accelerator egy hat hónapos program, kifejezetten olyan startupok számára, akik már biztos piaci pozícióval rendelkeznek, és további növekedést szeretnének elérni vállalkozásukkal.

A Launchpad Accelerator egy kéthetes, intenzív képzőtáborral indul San Franciscóban, ahol a Google több mint húsz csapatának szakértői, nemzetközi tapasztalattal rendelkező tanácsadók és befektetők mentorálják a kiválasztott startupokat. A vállalkozások egy 50 000 dolláros (körülbelül 12,8 millió forintos) támogatás mellett hozzáférhetnek a Google termékeihez, PR támogatást kapnak, valamint a lehetőséget, hogy hazájukba visszatérve szorosan együtt dolgozhassanak a Google-lel, hat hónapon keresztül. A magyar startupok, több mint harminc ország vállalkozásaival együtt, október 2-áig jelentkezhetnek a programra.

A program idén márciusban vált elérhetővé a magyar startupok számára. Az előző fordulóban a közép-kelet-európai régióból összesen 4 vállalkozást választottak ki, köztük a magyar PublishDrive-ot, akinek a fő területe az e-könyvkiadás és -értékesítés. Egy olyan online felületet hoztak létre, amely lehetővé teszi a felhasználók számára, hogy maguk adják ki könyveiket a globális olvasóközönségnek. A cég képviselői júliusban vettek részt a Google kéthetes képzésén a Szilícium-völgyben.


További hírek:


Értékesítése/forgalma hány százalákát várja online/digitális csatornákból 2017-ben?

0-10%

11-20%

21-30%

31-40%

41-50%

51-60%

61-70%

71-80%

81-90%

91-100%

Hír küldése
Küldjön nekünk Ön is híreket! Kattintson a fenti linkre!