mediainfo - Médiások médiája
hírek | interjúk | jegyzet | tanulmányok | terminológia | karrier | képtár | videótár
Televízió Sajtó Outdoor/indoor Interaktív- és mobilmédia Mozi Rádió Média Hirdető Gazdaság Egyéb Ügynökség Integrált marketingkommunikáció Kutatás Médiastílus News in English
Hauk Zoltán
Hauk Zoltán
Rádió 1
kereskedelmi igazgató


szakmai partnereink:























kommunikációs partnereink:
newsAgent hírfigyelő rendszer
Reklamporta.hu
Observer.hu
SzP.hu
mti.hu
Médiafigyelő - IMEDIA médiafigyelés
Youtuberek a Magenta1 új reklámjában
2017-09-07 10:11 [Médiainfó - www.mediainfo.hu]

Első ízben szerepelnek a legnépszerűbb magyar youtuberek egy nagy márka reklámfilmjében.

A Telekom integrált csomagja, a Magenta1 ugyanis - elsősorban a fiatal előfizetők miatt - mostantól vezetékes telefon helyett több, vagy akár korlátlan mobiladatforgalommal is elérhető. Az Y-generáció eltérő kommunikációs szokásaira reagálva a Telekom úgy döntött, hogy a fiatalok körében különösen népszerű internetes véleményvezéreket kér fel arra, hogy legyenek film szereplői.

"Célunk az volt, hogy a millennialoknak bemutassuk és izgalmassá tegyük az új Magenta 1 csomagot, amit a Telekom kifejezetten az ő igényeikre hozott létre. Az ajánlat különlegessége, hogy az új előfizetők a TV és a nagy sebességű otthoni net mellé akár korlátlan mobilinternetet is választhatnak, míg vezetékes telefont nem tartalmaz a csomag" - mondta el Moldván Ákos a Telekom marketingkommunikációs szakértője.

A kampányfilm azt mutatja be, hogyan változott meg az Y-generáció otthonképe. Míg a régebbi felfogás szerint az otthon a külvilágtól elszigetelt burok, ahol az ember teljesen kikapcsol, számukra egy pörgős, dinamikus hely lett, ahol életüket talán még aktívabban élik. Ráadásul a határai is elmosódtak: bárhová mennek, mindenhol otthon tudják érezni magukat, ha jó a net. Erre ad választ az új Magenta 1 ajánlat.

Ahhoz, hogy a célcsoportot a leghatékonyabban el tudják érni, a felhasznált médiacsatornák kiválasztásánál elsőbbséget élveztek az online és közösségi felületek, a tartalom meghatározásánál pedig a legfontosabb szempont az volt, hogy az a fiatalok számára is releváns és szórakoztató legyen. "A kampány gondolatát és mélységét egyszerre építi saját csatornáin több, a célcsoport számára releváns véleményvezér, például Szalay Isti, Szirmai Gergő, Unfield vagy Viszkok Fruzsi. Ők, Kormos Villővel, Kozma Dominikkal és Marsalkó Dáviddal együtt apróbb szerepekben, cameókban jelennek meg a kampányt összefoglaló 60 másodperces online filmben" - húzta alá Moldván Ákos.




Kapcsolódó cikkek:

További hírek:


Értékesítése/forgalma hány százalákát várja online/digitális csatornákból 2017-ben?

0-10%

11-20%

21-30%

31-40%

41-50%

51-60%

61-70%

71-80%

81-90%

91-100%

Hír küldése
Küldjön nekünk Ön is híreket! Kattintson a fenti linkre!