mediainfo - Médiások médiája
hírek | interjúk | jegyzet | tanulmányok | terminológia | karrier | képtár | videótár
Televízió Sajtó Outdoor/indoor Interaktív- és mobilmédia Mozi Rádió Média Hirdető Gazdaság Egyéb Ügynökség Integrált marketingkommunikáció Kutatás Médiastílus News in English
Maczelka Márk
Maczelka Márk
SPAR Magyarország Kereskedelmi Kft.
kommunikációs vezető


szakmai partnereink:























kommunikációs partnereink:
newsAgent hírfigyelő rendszer
Reklamporta.hu
Observer.hu
SzP.hu
mti.hu
Médiafigyelő - IMEDIA médiafigyelés
Erősödik a Séfek séfe, nézőket veszít a Survivor
2017-09-07 11:06 [Médiainfó - www.mediainfo.hu]

Míg a Séfek séfe egyre több nézőt ültet a képernyők elé, a Survivor hétfőről péntekre elvesztette nézői egyharmadát a 18-49-es célcsoportban.

Stabilan tartja magát az Áll az alku és növekedést mutat a Drágám, add az életed is.

A két kereskedelmi csatorna augusztus 28-án indította el őszi műsorstruktúráját, és már most látható, hogy szoros verseny várható a piacon. A TV2 új line up-ja egyre népszerűbb a nézők körében, amit mi sem bizonyít jobban, mint hogy a 18-59-ben mért főműsoridős közönségaránya hétfőről péntekre 10,2%-ról 12,3%-ra növekedett (eközben az RTL-é 17,6%-ról 15,3%-ra csökkent)

A TV2 főműsoridős programját a Tények után a Séfek séfe nyitja, ami egyre több nézőt vonzott, hétfőről péntekre 4,8% pontot javított a 18-59-es közönségarányán (hétfő: 8,5% vs. péntek: 13,2%), ez azt jelenti, hogy a hét utolsó munkanapjára 60 ezer fővel növelte átlagos nézőszámát ebben a célcsoportban. A másik csatornán futó Survivor számai ezzel ellentétes tendenciát mutatnak, mindhárom célcsoportban jelentős nézőszám csökkenés következett be, 18-59-ben 23%-kal, teljes lakosságban 17%-kal, míg a 18-49-ben 35%-kal kevesebb néző választotta a műsort, ez utóbbi korosztályban ez a százalékos szám közel 76 ezer fővel kevesebb nézőt takar. Péntekre a 18-49-es korosztályban nem csak beérte, de meg is előzte a Séfek Séfe a Survivort (18-49, Séfek séfe 15%, Survivor 14,5%). A gasztro-tehetségkutató műsor izgalmai a héten tovább fokozódnak, hiszen a válogató adásokat követően szerdától a felkészítő táborban Krausz Gábor, Vomberg Frigyes és Wolf András újabb kihívások elé állítják a továbbjutott versenyzőket és állítják össze csapataikat.

Az Áll az alku Gundel Takács Gáborral stabilan tartja a nézettségét, a legnépszerűbb epizódnak a 35. heti szerdai adás bizonyult, amit az éppen tévét néző 18-59 évesek 12,6%-a követett figyelemmel. Teljes lakosságban a vetélkedő heti átlagos nézőszáma közel 600 ezer fő (598 489).

A Drágám, add az életed! ebben a szezonban Ábel Anitával és Csonka Andrással várja a versengő celebpárokat. Ahogy a verseny izgalmai napról-napra fokozódtak, úgy növekedett a nézettség is. Mindhárom célcsoportban a pénteki záróadás volt a legnépszerűbb epizód és jelentős növekedés mutatható ki a hétfői és a pénteki számok között. A 18-59-es korcsoportban a pénteki adásnak 31%-kal több nézője volt, mint a hétfőinek. Ezen a héten Polyák Lilla és párja, Gömöri András Máté, Détár Enikő és kedvese, Madár Vera és férje, valamint Oláh Gergő és felesége szállnak versenybe az egymillió forintos nyereményért.

A 35. héten a teljes lakosságban az egésznapos nézettséget vizsgálva mind az öt hétköznapon a TV2 bizonyult nézettebbnek (H-P TV2: 12,5 % shr vs RTL Klub: 10,8 % shr) és ugyanígy nyerte a hétköznapok egésznapos nézettségi versenyét is a TV2 Csoport az RTL Csoporttal szemben.

A TV2 népszerű hétköznapi műsorai folytatódnak és szeptember 10-én folytatódik az ország házibulija, a Sztárban Sztár, ahol a 12 sztárénekes elképesztő átalakulásokkal kápráztatja el a TV2 nézőit és a megújult zsűrit.


Kapcsolódó cikkek:

További hírek:


Értékesítése/forgalma hány százalákát várja online/digitális csatornákból 2017-ben?

0-10%

11-20%

21-30%

31-40%

41-50%

51-60%

61-70%

71-80%

81-90%

91-100%

Hír küldése
Küldjön nekünk Ön is híreket! Kattintson a fenti linkre!